advertise

فروش کلنی کانتر در قزوین

کلنی کانتر در قزوین چیست

تجهیزات آزمایشگاهی تنوع بسیاری دارند و امروزه هر کدام می توانند نقش مهم را در آزمایشگاه ها بر عهده گیرنده و سبب رفع مشکل و نیازی شوند. شناخت و تشخیص کاربرد هر کدام از این تجهیزات ازمایشگاهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افرادی که می خواهند در آزمایشگاه ها نتیجه خوبی از پژوهش های خود اخذ کنند بهتر است به دنبال ادواتی بگردند که از کیفیت و دقت بالایی برخوردار هستند. در این بخش قرار است شما را با یکی از کاربردی ترین تجهیزات آزمایشگاهی آشنا کنیم که در آزمایشگاه های میکروب شناسی یا همان میکروبیولوژی به متخصصین ازمایشگاهی کمک می کند. کلنی کانتر نام انگلیسی Colony counter را با خود یدک می کشد وظیف شمارش کلنی های باکتری، میکروارگانیسم و انواع میکروب هایی که در محیط کشت آگار پرورش و نگهداری می شوند را دارد. درک تعداد میکروب ها برای متخصصین میکروبیولوژیست اهمیت زیادی دارد و در تشخیص بیماری ها و آزمایشاتشان کمک شایان توجهی می کند. در ادامه قصد داریم شما را با پاسخ پرسش کلنی کانتر در قزوین چیست آشنا کرده و از ویژگی های این تجهیز آزمایشگاهی بیشتر برایتان بگوییم. سایت نرمال لابو بزرگ ترین مرکز فروش کلنی کانتر در قزوین است که سعی در ارائه دقیق ترین و با کیفیت ترین کلنی کانتر های بازار را دارد. تا کنون، یکی از مهم ترین منابعی که اکثر کارکنان آزمایشگاه و سایر متخصصان علمی در اختیار دارند، در نهایت داده هایی است که باید با آن کار کنند. علم اگر خیلی دقیق نباشد، چیزی نیست در شرایط مناسب، تقریبا هر چیزی را می توان فهمید و کنترل کرد تا به یک نتیجه دلخواه رسید. اما اگر در ابتدا از داده ‌های نادرست کار می‌کنید، تقریبا هر کاری که بعد از آن انجام می‌دهید به ‌گونه ‌ای آلوده می ‌شود که بازیابی آن اگر غیرممکن نباشد، ممکن است دشوار باشد. در نهایت به همین دلیل است که محصولاتی مانند کلنی کانتر برای متخصصان آزمایشگاه در سراسر کشور بسیار مهم هستند. آن ها نه تنها تعیین غلظت میکروارگانیسم‌ ها را در یک نمونه مشخص آسان می‌ کنند، بلکه تضمین می‌کنند که این متخصصان فقط از کامل ‌ترین و عینی ‌ترین مجموعه داده‌ های ممکن در حال حرکت به جلو کار می ‌کنند. با پاسخ به سوال کلنی کانتر در قزوین چیست می توانید ویزگی ها و وظایفی که این تجهیز در ازمایشگاه بر عهده دارد را تشخیص دهید و میکروب ها را به خوبی در یک کلنی بشمارید. در اصل، ایده پشت کلنی کانتر دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد. در اصطلاح میکروبیولوژی، واحد تشکیل دهنده کلنی که به اختصار CFU نامیده می شود واحد دقیقی است که برای تخمین تعداد باکتری ها یا سلول های قارچی موجود در هر نمونه خاص استفاده می شود. توجه به این نکته مهم است که این روش برای پیگیری واحد تشکیل دهنده کلنی های قابل دوام استفاده می ‌شود، که خود به عنوان روشی تعریف می ‌شود که هنوز از طریق تکنیکی مانند شکافت باینری تحت شرایط کاملا کنترل ‌شده، توانایی ضرب کردن را دارد. به طور کلی، کلنی کانتر ها ابتدا به کشت میکروب های موجود نیاز دارد تا مطمئن شوید که فقط آن سلول های زنده را می شمارید.

نرمال لابو

نرمال لابو

بررسی میکروسکوپی موضوعی کاملا متفاوت است، زیرا تمام سلول ‌ها را چه زنده و چه مرده شمارش می‌کند. هدف از کلنی کانتر ها در نهایت تخمین تعداد سلول های موجود بر اساس توانایی داده شده آن ها برای ادامه رشد و گسترش تحت شرایط خاصی مانند دما و وضعیت محیط غذایی است. در تئوری، در شرایط مناسب، حتی یک سلول زنده می ‌تواند در نهایت از طریق تکثیر گسترده به یک کلنی کانتر کامل تبدیل شود. نرمال لابو بهترین وب سایت در زمینه ارائه انواع تجهیزات آزمایشگاهی ست از این رو برترین مرکز فروش کلنی کانتر در قزوین است. یکی از دلایل مهم شمارش کلنی ها این است که شمارش مستقیم میکروارگانیسم ها بسیار دشوار است. این تقریبا منحصرا به اندازه آن ها نسبت داده می شود آن ها برای محاسبه با هر نوع دقت معقولی بسیار کوچک هستند. به همین دلیل، شمارش تعداد باکتری ها بهترین چیز بعدی است. هنگامی که به کلنی کانتر رسیدید، نه تنها تصور بهتری از تعداد میکروارگانیسم‌ های موجود دارید، بلکه می ‌دانید که چه تعداد می ‌تواند در آینده وجود داشته باشد. استفاده از کلنی کانتر تکنیکی است که در صنایع مختلف از جمله سازمان های غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. وجود باکتری یا سایر میکروارگانیسم ‌ها به شدت توسط اف دی ای کنترل می ‌شود، بنابراین دانستن تعداد کلنی ‌های شما کمک می‌ کند مطمئن شوید که محصولاتی را آزاد می‌ کنید که در نهایت به هیچ‌کس آسیب نرسانند. این همچنین کمک می کند مطمئن شوید که شرکت شما در مورد قوانین انطباق یا مقرراتی که باید رعایت کنید به روز می ماند. کارشناسان سایت نرمال لابو در این نوشتار قصد داشتند پاسخی مفصل را برای سوال کلنی کانتر در قزوین چیست ارائه کنند تا راهنمایی قابل قبولی برای شما گرامیان باشد. تعدادی از برنامه های کاربردی مهم در یک محیط مبتنی بر پزشکی نیز وجود دارد. دانستن بیشتر در مورد غلظت میکروارگانیسم ‌ها در خون می‌تواند به اطلاع بهتر متخصصان در مورد آنچه ممکن است برای سلامتی بیمار رخ دهد کمک کند. اگر غلظت باکتری ها را در خون فردی را به وسیله کلنی کانتر بدانید، می توانید پیشرفت یک بیماری عفونی یا حتی اثربخشی سیستم ایمنی بدن او را نیز پیگیری کنید. فروش کلنی کانتر در قزوین همه زیر نظر متخصصین مجرب ما انجام می گیرد و ما همواره در تلاش هستیم که مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه نماییم. شما مخاطبین عزیز با تکمیل کردن فرم استعلام می توانید سفارش خرید خود را سفارش خود را ثبت نمایید و بهترین های را در کمتری زمان ممکنه تحویل بگیرید.


کاربرد کلنی کانتر در قزوین

همان طور که بیان شد کاربرد اصلی تجهیزات ازمایشگاهی کمک به پژوهشگر برای انجام عملیات ها و آزمایشاتشان است. از این رو آنان همواره به دنبال استفاده از کاربردی ترین و با کیفیت ترین تجهیزات و ادوات آزمایشگاهی هستند. در بخش قبل و در پاسخ به سوال کلنی کانتر در قزوین چیست بیان کردیم که وظیفه اصلی کلنی کانتر شمارش تعداد باکتری ها در یک کلنی یا نمونه آزمایشگاهی ست. وقتی که تعداد باکتری ها و یا انواع میکروارگانیسم ها را بتوانیم بشماری آنگاه خواهیم توانست روند آزمایش را دنبال کرده و به نتیجه مطلوبی برسیم. اما با توجه به این که در مراکز فروش کلنی کانتر در قزوین تعداد زیای از انواع کلنی کانتر وجود دارد شناخت ویژگی های هر یک و همچنین توانایی و ظرفیت شمارشی انان گامی مهم در تشخیص کاربرد کلنی کانتر در قزوین خواهد بود. یکی از انواع کاربرد کلنی کانتر در قزوین که بیشتر در نمونه های دیجیتال این دستگاه دیده می شود دقت بالای شمارش انواع باکتری ها در مقیاس های کوچک است. وقتی نوبت به خرید یک کلنی کانتر الکترونیکی می رسد، طیف گسترده ای از ابزارها برای برآورده کردن بهتر نیازهای شما وجود دارد. یکی از آن ها این کلنی کانتر از تجهیزات آزمایشگاهی است، راه حلی که استفاده از آن به همان اندازه که دقیق است آسان است. با وجود اینکه طراحی بصری با سیستم روشنایی داخلی را نیز ارائه می دهد، برای یافتن قیمت شمارنده کلنی دیجیتالی که معقول تر از این قیمت باشد، سخت خواهید بود. این ابزار امکان شمارش سریع و دقیق کلنی ها و میکروارگانیسم ها را از طریق یک صفحه نمایش پلاستیکی شفاف می دهد که فورا قوانین استاندارد را ارائه می دهد. همچنین برای قرار دادن ظروف پتری کلنی کانتر با قطر صد و بیست و پنج میلی متر ساخته شده است. گزینه دیگری که ممکن است برای کاوش انتخاب کنید به شکل این قلم کلنی کانتر است، یک نشانگر ترکیبی و کلنی کانتر دیجیتال که هم برای محیط های آزمایشگاهی و هم برای محیط های گیاهی طراحی شده است. هر بار که یک علامت سیاه با استفاده از قلم نمدی چشمگیر ایجاد می شود، ابزار به طور خودکار یک بوق منتشر می کند و LCD کلنی کانتر ها را نمایش می دهد. این یک فرصت عالی برای انجام همه کار ها از شمارش رشد سلولی روی ظروف پتری، نمونه های آماری، قطعات موجودی و موارد دیگر است. درک کاربرد کلنی کانتر در قزوین با توجه به نوع دستگاه، مشخص کننده میزان دقت ما در انجام آزمایش و شمارش تعداد باکتری ها خواهد بود. چه به دنبال کلنی کانتر یا سایر لوازم آزمایش باکتریولوژیک برای آزمایشگاه یا سایر محیط‌ های حرفه‌ ای خود باشید، وبر ساینتیفیک در طول سال ‌ها تلاش زیادی کرده است تا به عنوان منبع مورد اعتماد شما برای همه نیاز های علمی و موارد دیگر شهرت کسب کند.

نرمال لابو

نرمال لابو

ما نه تنها تعداد زیادی ابزار شمارنده مستعمره خودکار و راه حل های دیگر داریم، بلکه موجودی قوی ما شامل گزینه های دیگری برای نمونه برداری هوا، تست مهارت میکروبیولوژی، روش های آزمایش سریع و موارد دیگر نیز می شود. هر موردی که ما ارائه می ‌دهیم در بین کلنی کانتر به گونه‌ ای طراحی شده است که کامل ‌ترین، دقیق ‌ترین و کاربردی ‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد که در نهایت مهم ‌ترین هدف همه است. تقاضا برای ارائه و فروش کلنی کانتر در قزوین امروزه رو به فزونی ست بنابراین افراد همواره در تلاش هستند که این دستگاه را برای آزمایشگاه خود تهیه نمایند تا بتوانند تعداد باکتری ها را با جزئیات کامل بشمارند. گرفتن شمارش کلی میکروبی یا شمارش کل زنده ماندن یک روش معمول در میکروبیولوژی بالینی، غذایی، لبنیات و دارویی است. روش ‌های دستی سنتی برای کلنی کانتر ‌های باکتریایی یا واحد های تشکیل ‌دهنده کلنی فرآیند های کار فشرده و خسته‌کننده ‌ای هستند که به سطح غلظت بالایی نیاز دارند. کلنی کانتر با کمک به شمارش سریع و دقیق کلنی ها، راه حل پایدار جایگزینی برای این مشکل ارائه می دهد. کلنی کانتر ابزاری است که برای شمارش کلنی‌ های باکتری یا سایر میکروارگانیسم‌ هایی که روی صفحه آگار رشد می ‌کنند استفاده می ‌شود. انواع مختلفی از کلنی کانتر برای کمک به شمارش سریع و دقیق کلنی های باکتری ها و مخمرها در دسترس هستند. برخی از این شمارنده های مستعمره دستی هستند، در حالی که برخی دیگر خودکار هستند. کلنی کانتر های دستی نیمه اتوماتیک به توانایی تکنسین در دیدن مستعمرات به طور مشخص و علامت گذاری آن ها با نوع خاصی از قلم روی سطح بیرونی صفحه بستگی دارد. دستگاه تعداد این گونه مستعمرات علامت گذاری شده را نگه می دارد. اگرچه این روش تا حدودی کمک کننده است، اما هنوز زمان‌ بر، گیج کننده و مستعد خطا است. نرمال لابو بهترین مرکز مشاوره و فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی ست و متخصصان ما از کاربرد کلنی کانتر در قزوین و دیگر ادوات به خوبی آگاهی دارند فلذا می توانید از ما مشاوره خوبی در این زمینه بگیرید و اقدام به خرید کلنی کانتر در قزوین نمایید. یک مدل از کلنی کانتر دستی با قرار دادن یک صفحه پتری بر روی یک پد فشار الکترونیکی با نور روشن و علامت گذاری هر مستعمره با لمس صفحه با یک قلم نوک نمدی کار می کند. فشار لمسی شمارش را در صفحه نمایش دیجیتال ثبت می کند. فشار با توجه به نیاز قابل تنظیم است. این مدل به جلوگیری از اشتباه از دست رفتن یا شمارش دوبار مستعمرات کمک می کند. کلنی کانتر گرتیکول، دیسک تقسیم‌ بندی و آداپتور های مرکزی برای صفحات پنجاه تا نود میلی‌ متری نیز در کلنی کانتر ارائه شده است. برخی از ویژگی‌های اضافه شده مانند امکان پس‌زمینه تیره برای کلنی‌های شفاف، مشاهده بهینه کلنی ‌ها توسط محیطی، روشنایی بدون تابش خیره‌ کننده، و امکانات داخلی برای شمارش صفحات متعدد در این مدل وجود دارد. نرم افزار میانگین تعداد کلنی ها را تولید می کند و با استفاده از یک پس زمینه سوئیچ تغییر می کند. داده ها در کلنی کانتر با استفاده از اتصال USB به رایانه منتقل می شود. همان طور که پیشتر نیز بیان شد، کلنی کانتر تنوع و دسته بندی زیادی داشته باشد و همین موضوع سبب شده افراد در هنگام مراجعه به مرکز فروش کلنی کانتر در قزوین از مشاوره تخصصی افراد مختلف بهره مند شود. کارشناسان ما در پشتیبانی سایت نرمال لابو شما را راهنمایی خواهند کرد تا از کاربرد کلنی کانتر در قزوین مطلع شوید.

انواع کلنی کانتر در قزوین

دنیای تجهیزات آزمایشگاهی بسیار گسترده و رنگانگ و متنوع است، همین موضوع نیز سبب شده است افراد در بدو ورود به دنیای این ادوات گیج و گمراه شوند و نتوانند تصمیمی عاقلانه برای رفع نیاز های آزمایشگاه ی خود بگیرند. در این بخش قصد داریم شما را با انواع کلنی کانتر در قزوین بیشتر آشنا کرده و اطلاعات تکمیلی را برای شناخت این تجهیز ارائه نماییم. یکی از مهم ترین عواملی که سبب تقسیم شدن و متنوع شدن انواع کلنی کانتر در قزوین می توان بیان کرد میزان دقت اندازگیری در تجهیزات است. هنگامی که دقت اندازگی در کلنی کانتر بالا باشد شما قادر به شمارش تک تک باکتری ها و میکروارگانیسم ها خواهید بود فلذا با شناخت انواع کلنی کانتر در قزوین می توانید تصمیمی بهتر برای خرید این دستگاه بگیرید. کلنی کانتر هایی که کوچک هستند شمارش را دشوار می کند. بنابراین تقسیم شمارش به مربع های کوچک و بزرگنمایی کلنی ها با کمک ذره بین نصب شده روی بازوی منعطف کار را تا حدودی آسان می کند. این مدل برای کلنی کانتر اجازه می دهد تا خروجی قابل توجهی کم و زمان بر است. همچنین، هنگامی که بیش از یک تکنسین شمارش می شود، تعداد کل کلنی ها ممکن است متفاوت باشد. یک کلنی کانتر تمام اتوماتیک تصاویر را با استفاده از دستگاه های ثبت تصویر دیجیتالی مانند اسکنر اسناد، دوربین دیجیتال، وب کم، دستگاه با شارژ یا تجهیزات ویدئویی جمع آوری می کند. کلنی کانتر به طور خودکار با گرفتن تصویری از صفحه پتری شروع به کار می کند. سپس با استفاده از بسته های نرم افزاری تصویر را دیجیتالی می کند. در نهایت، آخرین مرحله پردازش تصویر دیجیتالی با استفاده از روش تقسیم بندی چند آستانه ای برای جداسازی و شناسایی کلنی کانتر است. اتوماسیون روش کلنی کانتر به حفظ زمان کمک می کند. آزمایشگاه هایی که کلنی کانتر ندارند می توانند تصاویر را از طریق اینترنت به آزمایشگاه دارای نرم افزار آنالیز ارسال کنند. کنتراست اشیاء و شفافیت پس زمینه آن ها در یک سیستم خودکار بسیار متفاوت است. یکی از روش های روشنایی زیر برای افزایش دید و دقت در کلنی کانتر ها انتخاب شده است. کلنی کانتر از جمله دستگاه هایی ست که تنوع زیادی را به خود اختصاص داده است از این رو شناسایی انواع کلنی کانتر در قزوین کاری دشوار خواهد بود و برای تجربه خریدی مناسب تنها مشورت کردن با کارشناسان سایت نرمال لابو راهنمایی ممکن است. کلنی کانتر تعداد کلنی ‌های میکروبی موجود در صفحات نمونه را برای حداکثر بازده کاری در آزمایشگاه مشخص می‌ کند. این تجهیزات به سرعت رویه های تحقیقات پزشکی و زیست شناسی را که مستلزم نرخ رشد میکروارگانیسم ها هستند، سرعت می بخشد.

نرمال لابو

نرمال لابو

قادر به قضاوت غلظت نمونه، معرف دقیق و مقادیر شیمیایی را می توان با توجه به نسبت های مورد نظر اضافه کرد. دقیق تر از محاسبات دستی، کلنی کانتر نرم افزاری برای صادرات تصاویر و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل بیشتر دارند. در بخش ابتدایی پاسخ کاملی به سوال کلنی کانتر در قزوین چیست ارائه کردیم و بیان نموندیم که وظیفه اصلی این دستگاه شمارش باکتری ها و میکورب های گوناگون است. اما تمایز بین انواع کلنی کانتر در قزوین در میزان تشخیص و دقت این ادوات در تخمین تعداد میکروب ها در نمونه مورد نظر است. کلنی کانتر های سلولی و شمارنده های کلنی دستگاه هایی هستند که برای شمارش خودکار تعداد سلول ها یا کلنی های موجود در نمونه استفاده می شوند. شمارنده های سلولی قادر به تعیین تعداد سلول ها، زنده بودن آن ها و تجزیه و تحلیل توزیع عرض سلول هستند. کلنی کانتر تعداد کلنی های میکروارگانیسم هایی را که روی یک صفحه آگار تهیه شده از نمونه رشد کرده اند، شمارش می کنند. کلنی کانتر می توانند از برچسب های فلورسنت یا تضاد بین نواحی روشن و تاریک روی صفحات برای شمارش آن ها استفاده کنند. با هر نوع شمارنده، می ‌خواهید چند نمونه را در یک زمان انجام دهید، اندازه ظروف نمونه را که می‌توان استفاده کرد و اینکه آیا برچسب ‌ها و یا رنگ ‌ها را می ‌توان توسط شمارنده به‌ طور خودکار اضافه کرد یا باید توسط شمارنده انجام شود، در نظر بگیرید. برای کلنی کانتر های سلولی، ماشین هایی وجود دارند که هسته را برچسب گذاری می کنند، بنابراین سلول بدون توجه به اندازه آن یا اگر غشای سلولی سالمی داشته باشد، شمارش می شود. در میکروبیولوژی، کلنی کانتر کلونی تخمینی از تعداد باکتری ها یا قارچ های زنده است. برخلاف شمارش میکروسکوپی مستقیم که در آن همه سلول‌ ها، مرده و زنده، شمارش می ‌شوند، کلنی کانتر سلول‌ های زنده را تخمین می ‌زند. شمارش و تخمین تعداد باکتری ها کاری بس چالش بر انگیز و پر از انواع خطا های اندازگی می باشد همین موضوع نشان می دهد که اگر اقدام به خرید کلنی کانتر در قزوین نمایید باید به میزان دقت اندازگی دستگاه توجه کنیم. شمارش کلنی ها به طور سنتی به صورت دستی و با استفاده از مداد و کلیک شمار انجام می شود. این به طور کلی یک کار ساده است، اما زمانی که صفحات زیادی باید شمارش شوند، می تواند بسیار پر زحمت و زمان بر باشد. همچنین می توان از راه حل های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک استفاده کرد. کلنی ها را می توان از روی تصاویر صفحات با استفاده از ابزار های نرم افزاری برشمرد. آزمایش‌کنندگان عموما از هر بشقاب مورد نیاز برای شمارش عکس می‌گیرند و سپس همه عکس‌ ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند این کار را می‌توان با یک دوربین دیجیتال ساده یا حتی یک وب ‌کم انجام داد. از آنجایی که برای گرفتن یک عکس کمتر از ده ثانیه طول می کشد، در مقابل شمارش دستی کلنی کانتر چند دقیقه طول می کشد، این روش به طور کلی باعث صرفه جویی در زمان می شود. علاوه بر این، عینیت بیشتری دارد و امکان استخراج سایر متغیر ها مانند اندازه و رنگ کلنی ها را فراهم می کند. لنزی که کلنی کانتر دارد می تواند نمونه مورد بررسی ما را واضح تر نموده و به خوبی ما را قادر به شمردن تعداد باکتری ها کند. البته برخی از انواع کلنی کانتر در قزوین به صورت اوتوماتیک هستند و با توجه به هوش مصنوعی و کیفیت تجهیزاتی که دارند می توانند تعداد میکروب ها را برای ما مشخص نمایند. حال که با انواع کلنی کانتر در قزوین آشنا شدید می توانید با چشمانی باز و خاطری جمع اقدام به خرید و تهیه این دستگاه از سایت نرمال لابو نمایید.


خرید کلنی کانتر در قزوین

شمارش تعداد میکروارگانیسم ها در یک محیط کشت کاری سخت و دشوار است و دستگاه های مخصوص برای شمارش این موجودات ریز در آزمایشگاه ها تعبیه شده اند تا به وسیله آن کارش شمارش به راحتی و اصولی و به دوز از خطار انجام گیرد. کلنی کانتر وظیفه دارد در بین نمونه جمع آوری شده توسط آزمایشگر به دنبال باکتری ها و میکروب هایی بگردد که با تمایز رنگ خود خود نمایی می کنند. تعداد این میکروب ها به وسیله کلنی کانتر شمارش می شود و به وسیله کامپیوتر و یا صفحه نمایشگر بیان خواهد شد. یکی دیگر از انواع کلنی کانتر در قزوین به صورت دیجیتالی عمل نمی کنند و همین موضوع سبب شده تمایل به خرید این دستگاه ها امروزه وجود نداشته باشد. همان طور که بیان کردیم، علاقه مندان به خرید کلنی کانتر در قزوین همواره در تلاش هستند که بهترین و با کیفیت ترین نوع از این دستگاه را خریدرای کنند. بنابراین پیدا کردن مرکزی قابل اعتماد برای خرید کلنی کانتر در قزوین بسیار سخت و دشوار است. سایت نرمال لابو با داشتن انواع گونه ها و دسته های این تجهیز، برای علاقه مندان به خرید کلنی کانتر در قزوین بهترین مرکز خرید است. کلنی کانتر را می توان برای اندازه گیری هاله های بازدارنده با پذیرش معیارهای تقریب دایره های مختلف برای به دست آوردن قطر های متناظر مناطق دایره مجازی تبدیل کرد. در تمام نسخه های کلنی کانتر، روشنایی از طریق LED هایی که به دیواره داخلی یک محفظه کروی متحرک جهت داده شده اند، رخ می دهد. نتیجه یک نور یکنواخت بی سابقه و بدون انعکاس در دستگاه شمارنده کلنی است. کره متحرک در کلنی کانتر به طور خودکار محفظه را می بندد و از ناحیه ای که ظرف پتری در آن قرار دارد از هرگونه نور خارجی محافظت می کند. از هرگونه انعکاس یا تداخل نور خارجی جلوگیری می کند و فضایی درخشان بدون انعکاس دیواره های ظرف پتری یا کلنی کانتر ایجاد می کند. کاربرد کلنی کانتر در قزوین امروزه در همه آزمایشگاه های نمونه برداری و میکروبیولوژی دیده می شود و متخصصان این حوزه به این چنین دستگاه هایی نیاز دارند. روش های بیولوژیکی اغلب بر شمارش دقیق کلونی ها و سلول های باکتریایی تکیه می کنند. شمارنده های کلنی برای تخمین تراکم میکروارگانیسم های کشت مایع با شمارش کلنی های منفرد روی صفحه آگار، اسلاید، مینی ژل یا پتری دیش استفاده می شوند. کاربرد های معمولی شامل تست ایمز، سنجش جهش باکتریایی و کلونی باکتری است. ابزار هایی کلنی کانتر دارای اندازه‌ ها و فرمت ‌های مختلفی هستند، از جمله واحد هایی که می ‌توانند صفحات را اسکن کنند، و برای استفاده با نور UV، نور سفید، فلورسنت و یا کلنی کانتر های پروتئین فلورسنت سبز بهینه شده ‌اند. شمارش را می توان به صورت دستی، اغلب با فشار لمسی و شمارنده دیجیتال انجام داد، یا می تواند نیمه خودکار یا کاملا خودکار باشد. با کلنی کانتر های خودکار، پیشرفت ‌ها بر افزایش دقت و دقت متمرکز هستند، مانند توانایی تشخیص کلونی‌ های کوچک‌ تر در رسانه‌ های با کنتراست کم، سیستم ‌های روشنایی که دید را افزایش می ‌دهند، قابلیت اسکن و تحلیل مستقیم تصویر، آنالیز صفحه زیست سنجش سریع چند ناحیه ‌ای.

نرمال لابو

نرمال لابو

با خرید کلنی کانتر در قزوین از سایت نرمال لابو مطمئن خواهید بود که این دستگاه با قیمتی ارزنده و کیفیتی مثال زدنی در اختیار شما ست. بنابراین با خیالی آرام و ذهنی در آرامش می توانید از مطمئن و قابل اتکا بودن آزمایش های خود آسوده باشید. زیرا که نرمال لابو از کیفیت انواع تجهیزات آزمایشگاهی که به مشتریان خود ارائه می کند مطمئن است. تعریف تعداد باکتری در واحد سطح نمونه یک کلنی باکتری، محاسبه تعداد سلول های زنده به وسیله کلنی کانتر و در حال تولید مثل در یک نمونه است. هنگامی که یک انبار باکتری روی یک صفحه آگار پخش می شود، یک کلنی باکتری قابل مشاهده از رشد یک سلول باکتریایی منفرد ایجاد می شود. بنابراین، تعداد باکتری در واحد سطح نمونه با شمارش تعداد پلاک های باکتریایی روی یک صفحه آگار و سپس محاسبه تعداد پلاک های موجود در واحد حجم در انبار اصلی تعیین می شود. برای اطمینان از دقیق بودن محاسبات تعداد باکتری در واحد سطح نمونه به وسیله کلنی کانتر، شمارش بین سی تا سیصد کلنی مجزا در یک صفحه آگار استاندارد ده سانتی متری ایده آل است. با این حال، یک دانشمند نمی داند که چقدر ذخایر باکتریایی خود را رقیق کند تا این قرائت ها را قبل از آزمایش بدست آورد. برای توضیح این موضوع، آزمایش معمولا با ایجاد رقت ‌های سریالی از یک انبار باکتری، سپس قرار دادن این رقت ‌ها روی صفحات آگار و رشد آنها در طول شب انجام می‌ شود. رقت های سریالی با رقیق کردن یک نمونه ذخیره با همان ضریب رقت برای هر نمونه ایجاد می شود و یک منحنی رقت سریال ایجاد می کند. شمارش دستی واحد های تشکیل دهنده کلنی باکتریایی روی صفحات آگار کاری پر زحمت و مستعد خطا است. بنابراین یک سیستم شمارش کلنی را با یک الگوریتم تقسیم بندی جدید اجرا کردیم تا کلنی های باکتریایی را از خون و دیگر صفحات آگار متمایز کنیم. یک سخت افزار کلنی کانتر طراحی شد و یک الگوریتم تقسیم بندی جدید در متلب نوشته شد. به طور خلاصه، پیش پردازش با فیلتر تاپ هت در کلنی کانتر برای به دست آوردن پس ‌زمینه یکنواخت، با مرحله تقسیم ‌بندی دنبال شد، که طی آن تصاویر کلنی از آگار خون استخراج شد و کلنی ‌های فردی جدا شدند. سپس یک طبقه ‌بندی بیز برای شمارش تعداد نهایی کلنی ‌های باکتری استفاده شد، زیرا برخی از کلنی ‌ها هنوز می‌ توانند برای تشکیل گروه ‌های بزرگ ‌تر به هم متصل شوند.میکروبیولوژیست همواره تلاش می کند که دستگاه کلنی کانتر را به درستی استفاده کند تا تعداد دقیقی از باکتری های موجود را بشمار و تخمین صحیحی از واقعیت داشته باشد. تکنیک های تحقیقات میکروبیولوژیکی اغلب بر تعیین دقیق واحدهای تشکیل دهنده کلونی تکیه می کنند. به طور معمول، این کار با جدا کردن مقدار کمی از یک کشت مایع و قرار دادن چندین رقت سریال روی صفحات کشت ظروف پتری حاوی محیط نیمه جامد انجام می شود. پس از انکوباسیون در شرایط مناسب برای میکروارگانیسم انتخابی، کلنی ها برای تعیین تعداد تشکیل دهنده کلونی شمارش می شوند. این کار با شمارش دستی کلنی ها به وسیله کلنی کانتر روی صفحاتی که توسط نور عبوری روشن شده اند انجام می شود. غلظت باکتری ها در کشت اصلی را می توان بر اساس این فرض محاسبه کرد که هر کلنی از یک باکتری منفرد واحد تشکیل کلونی ایجاد شده است. این فرآیند زمان بر، خسته کننده و مستعد خطا است. تمایل به تجزیه و تحلیل تنها رقت های بالای کشت اولیه وجود دارد، زیرا این تعداد کلنی های کمتری برای شمارش دارند. متأسفانه، در روش‌های شمارش دستی، خطاهای شمارش جزئی اثرات قابل‌توجهی بر غلظت محاسبه ‌شده در محیط مایع اولیه دارند. از سوی دیگر، شمارش دقیق صفحات با تعداد بالای CFU مستعد خطا است زیرا نیاز به توجه بالایی از سوی مجری دارد. بنابراین، اغلب تنها بخش ‌هایی از یک صفحه تجزیه و تحلیل می‌شوند و برای تخمین تعداد کل صفحه پس از برون‌یابی استفاده می ‌شوند. علاوه بر این، تعداد بالای CFU ها در یک بشقاب می تواند منجر به کاهش کاذب به دلیل ازدحام بیش از حد باکتری ها شود. خطا در آزمایشات شمارش تعداد میکروب ها وجود دارد اما دستگاه های امروزی با دقتی که دارند میزان این خطا را روز به روز کمتر می کنند تا به نحوی آزمایشی دقیق و نتیجه ای مطلوب تر حاصل شود.

برای خرید کلنی کانتر در قزوین 

سخن پایانی

کلنی کانتر دستگاهی مناسب برای شمارش تعداد باکتری ها، قارچ ها و انواع میکروارگانیسم ها در یک نمونه یا کلنی ست. انواع کلنی کانتر در قزوین با قیمت ها و کیفیت های گوناگون در بازار دیده می شوند و این تنوع نیز سبب شده که هر پژوهش گری با هر نیاز و بودجه ای بتواند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نماید. خرید کلنی کانتر در قزوین نیز در برنامه همه میکروبیولوژی ها دیده می شود اما باید به این نکته توجه کرد که این دستگاه را باید با دقت اندازگی بالا خریداری کرد تا به خوبی تعداد باکتری ها قابل شمارش باشد. استفاده از کاربرد کلنی کانتر در قزوین سبب شده است که بسیاری از بیماران بتوانند از روند بیماری خود اگاه شوند و بتوانند آینده شزایط خود چه بهبودی و چه وخیم شدن را تشخیص دهند. ما انواع کلنی کانتر در قزوین را در سبد محصولات و انبار خود داریم و شما عزیزان می توانید هر کدام را که ارائه کردید با قیمتی مناسب تهیه کنید. ما با فروش کلنی کانتر در قزوین به پژوهشگران و میکروب شناسان کمک می کنیم تا بتوانند نمونه های ازمایشگاهی خود را شمارش کرده و نتایج خود را در روند ها و استاندارد های مختلف تطابق دهند.

نرمال لابو