advertise

انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی

نرمال لابو

آشنایی با شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی

در این صفحه از وب سایت نرمال لابو قصد داریم در مورد انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی صحبت کنیم. با یک نگاه به تیتر اصلی مقاله می توان فهمید که با گستره متنوعی از محصولات روبرو هستیم. بنابراین برای فهم هر چه بهتر و بیشتر این موضوع، این نوشتار را در چند بخش طبقه بندی کرده ایم. برای شروع، نخست باید به شما بگوییم که ظرف نگهدارنده چیست؛ زیرا انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی، متعلق به این دسته می باشند. ظرف نگهداری نمونه چیست؟ ظرف نگهداری نمونه؛ این ظروف آزمایشگاهی می توانند شیشه ای، پلاستیکی، رنگی و یا ساده باشند. جنس شیشه ای آن از بوروسیلیکات بوده است. از نوع رنگی برای موادی که به نور حساسیت دارند مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پلاستیکی آن در مقایسه با شیشه ای از مقاومت به شکست بالای برخوردار هستند. این ظروف دارای انواع متفاوتی می باشند. هم از لحاظ شکل و هم از نظر جنس و رنگ با هم متفاوت می باشند که همین امر سبب تفاوت آن ها در کاربرد می گردد. خرید این شیشه ها و بطری های پلاستیکی براساس نوع کاربرد آن ها باید صورت گیرد. انواع این نمونه ها در فروشگاه اینترنتی نرمال لابو در دو دسته ی ظروف نگهدارنده پلاستیکی و ظروف نگهدارنده شیشه ای قرار می گیرند. در بحث فروش ظروف نگهداری نمونه باید بر حسب کاربرد و شرایط کاری از نوع مناسب آن استفاده نمود. در نتیجه در هنگام خرید ظرف نگهداری نمونه آزمایشگاهی دقت کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. رویکرد ما در این صفحه، بررسی انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی به عنوان نوع خاصی از ظروف نگهدارنده می باشد.
ظرف های نگهداری نمونه درپیچدار یکی از پرمصرف ترین ظروف آزمایشگاهی جهت نگهداری مایعات می باشند. شیشه درپیچدار یکی از پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی بوده که از شیشه های بوروسیلیکاتی تولید می شوند. این بطری ها در کنار خواص حرارتی دارای مقاومتی فوق العاده در برابر آب و اسید دارند. از مواد بسیار مناسبی برای کاربردهای آزمایشگاهی ساخته می شوند. این شیشه ها ایده آل برای استفاده در آزمایشگاههای عمومی برای مخلوط کردن، ذخیره کردن و نقل و انتقال محیط های کشت، حلالها و مواد شیمیایی به کار می رود. این شیشه ها دو دسته اند یکی شیشه های ساده و دیگری شیشه های رنگی یا کهربایی. بطری درپیچ دار یکی از پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی بوده که از شیشه های بوروسیلیکات تولید می شوند. این بطری ها در کنار خواص حرارتی دارای مقاومتی فوق العاده در برابر آب و اسید دارند. همان طور که مشخص است، ممکن است با انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی و یا انواع بطری درپیچ دار آزمایشگاهی روبرو باشیم. تلاش شده هر دو محصول به صورت مفصل مورد امعان و تتبع قرار بگیرند. اگر شما نیز به این دسته از محصولات احتیاج دارید، کافی است با ما تماس بگیرید.

شیشه در پیچ دار آبی چیست

در آزمایشگاه انواع مختلفی از ابزارها و دستگاه ها وجود دارد که کاربردهای متنوعی دارند. یکی از پرکاربردترین ابزار در آزمایشگاه شیشه در پیچ دار آبی است که این شیشه ها در همه آزمایشگاه ها وجود دارند. این شیشه از شیشه های بوروسیلیکات تولید می شوند که در برابر حرارت اسیدهای مختلف آب و رطوبت هوا مقاوم هستند. چنانچه این شیشه ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند جلوی واکنش های ناخواسته را گرفته و کار محققین را در آزمایشگاه آسان می کنند. این شیشه ها با برندهای مختلف و متنوع تولید می گردند که تاثیر مستقیم روی قیمت نهایی محصول می گذارد. این شیشه ها یکی از ابزارهای ضروری در هر آزمایشگاه هستند که از متریال مرغوب تهیه می گردند و دلیل این مرغوبیت حساسیت بالای این شیشه ها است. از شیشه در پیچ دار آبی در آزمایشگاه برای مخلوط کردن مواد مختلف ذخیره کردن مواد اضافی جهت صرفه جویی در هزینه ها نقل و انتقال محیط های کشت انجام شده حلال های مختلف اسیدها مواد شیمیایی متنوع استفاده می شود.

نرمال لابو

نرمال لابو

ویژگی های شیشه های در پیچ دار آزمایشگاهی

ویژگی های شیشه های در پیچ دار آزمایشگاهی آبی: این شیشه ها در انواع مختلف و با برندهای متنوع تولید و به بازار عرضه می گردند. درب آبی این شیشه ها از پلی پروپیلن است که نوعی ماده برای ساخت ظروف پلاستیکی می باشد. از ویژگی های شیشه در پیچ دار آبی می توان قابلیت اتوکلاو و داشتن مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف اسیدها حلال ها، بازها و دیگر اقلام سمی و غیر سمی را نام برد داشتن درب پیچ دار یکی از مزیت های مهم این شیشه ها است که در صرفه جویی در وقت و انرژی محقق هنگام انجام آزمایش تأثیر بسزایی میگذارد. از مشخصات شیشه در پیچدار آبی می توان به اندازه و حجم های مختلفی اعم از یک صد میلی لیتر، دویست و پنجاه میلی لیتر، پانصد میلی لیتر، یک هزار میلی لیتر، دو هزار میلی لیتر، پنج میلی لیتر، ده میلی لیتر و بیست میلی لیتر اشاره کرد. آزمایشگاه های مختلف می توانند بسته به حجم مورد نیاز خود این شیشه ها را خریداری نمایند که اغلب آزمایشگاه ها همه حجم های این شیشه ها را به صورت عمده خریداری می نمایند. شیشه های ارائه شده توسط سایت نرمال لابو به صورت اتوکلاو بوده و چنانچه قصد خرید شیشه های غیر قابل اتوکلاو را دارید قیمت هر شیشه و قیمت نهایی به صورت چشمگیری کاهش می یابد. شرکت نرمال لابو شیشه در پیچ دار آزمایشگاهی را با قیمت ارزان در ایران عرضه می کند. توصیه اکید دارید قبل از اقدام نهایی، حتما استعلام بگیرید.
ویژگی شیشه درپیچدار ساده: از این شیشه ها برای ذخیره سازی و نگهداری محیط های کشت برای راحت پرکردن و ریختن استفاده می شود، لعاب مقاوم از لحاظ شیمیایی نقاط علامت گذاری و درجه بندی را افزایش می دهد، دهانه ی باز و درب پیچدار دارد، ساخته شده از شیشه های بوروسیلیکاتی، جنس درپیچدار از پلی پروپیلن می باشد، قابلیت اتوکلاو کردن این بطریها نیز وجود دارد، دارای درپوش های آبی رنگ بینظیر با قابلیت اتوکلاو کردن، مقاومت شیمیایی و حرارتی خوبی دارند، دارای درجه بندی، دارای درب پیچی و رینگ آب‌ بندی آبی رنگ از جنس پلی‌پروپیلن، درجه مقاومت شیمیایی بالا نسبت به آب، اسیدها، محلول های نمکی، بازی و مواد ارگانیک.
ویژگی شیشه درپیچ دار رنگی: مدرج هستند، دارای لعاب مقاوم به مواد شیمیایی روی سطح شیشه، شیشه رنگی، دارای درب پیچی و رینگ آب‌بندی آبی رنگ از جنس پلی‌پروپیلن، درجه مقاومت شیمیایی بالا نسبت به آب، اسیدها، محلولهای نمکی، بازی و مواد ارگانیک و مقاوم در برابر اتوکلاو.


موارد استفاده از شیشه در پیچ دار آزمایشگاهی

موارد استفاده شیشه درپیچدار ساده: ذخیره سازی و نگهداری اسیدها و مواد شیمیایی و  موارد استفاده شیشه درپیچدار: محافظت و نگهداری محلولها و مواد شیمیایی حساس به نور

نرمال لابو

قیمت شیشه در پیچ دار آبی

قیمت شیشه در پیچ دار آبی بسته به برند حجم خرید و حجم مشخص شیشه متغیر است. سایت نرمال لابو یکی از بزرگترین عرضه کنندگان ابزار آلات آزمایشگاهیی در کشورمان ایران است که به صورت عمده و تکی محصولات خود را به فروش می رساند. یکی از محصولاتی که حجم بالایی از معاملات روزانه را به خود اختصاص داده است شیشه در پیچ دار آبی است. این سایت با در نظر داشتن کیفیت بالای محصولات خود و تلاش بی وقفه تیم متخصص خود توانسته است قدمی در راه خدمت به علم پزشکی و علوم آزمایشگاهی بردارد. در ضمن تمامی محصولات خود اعم از شیشه در پیچدار آبی با قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه برای تمامی خریداران خود عرضه می کند. این سایت با آغاز فعالیت خود از طریق عرضه دامنه وسیعی از محصولات و دستگاه های آزمایشگاهی با کیفیت ها و برندهای مختلف و رنج قیمتی متنوع توانسته است رضایت تمامی خریداران خود را جلب نماید علت این امر این است که این سایت تمامی تلاش خود را در جهت برآورده کردن نیاز مشتریان به کار برده و معاملات خود را با صداقت و خلوص نیت انجام می دهد.

برای خرید انواع شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی

فروش شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی

فروش شیشه درپیچدار ساده و رنگی در فروشگاه نرمال لابو به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت ها ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از نرمال لابو می توانید راهنمای خرید را ببینید. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد شیشه درپیچدار رنگی می توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. یکی از روش های فروش شیشه در پیچدار آبی فروش اینترنتی در سایت نرمال لابو است که امروزه در دسترس همگان قرار گرفته است و شما می توانید از طریق این سایت محصول مورد نظر خود را در برند دلخواه و حجم مورد نیاز به صورت آنلاین خریداری نمایید تمامی قیمت های ارائه شده در این سایت مقرون به صرفه بوده و خریداران می توانند با اطمینان و خیال راحت سفارش آنلاین خود را در این سایت به ثبت برسانند.

نرمال لابو

نرمال لابو

خرید اینترنتی شیشه در پیچ دار آبی

یکی از روش های تهیه شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی، خرید اینترنتی آن است. این روش مشکلات و محدودیت های مکانی و زمانی روش های پیشین را نداشته و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار و فروشنده شده است.


بطری درپیچ دار آزمایشگاهی

بطری درپیچ دار آزمایشگاهی، از مهم ترین ظروف آزمایشگاهی است. یا توجه به نوع کاربرد، برخی از این بطری ها مقاومت شیمیایی و حرارتی بالایی دارند. برخی از این شیشه ها از شیشه ی بوروسیلیکات یا پیرکس ساخته شده اند که دلیل مقاومت در برابر حمله شیمیایی و حرارت، بسیار کاربردی هستند. این بطری ها ایده آل ترین وسیله برای ذخیره کردن، مخلوط کردن و انتقال مواد و حلال ها می باشد. ابن شیشه ها دارای دو نوع ساده و قهوه ای می باشد. معرفی بطری درب آبی: بطری درپیچ دار یکی از پرکاربردترین شیشه های آزمایشگاهی بوده که از شیشه های بوروسیلیکات تولید می شوند. این بطری ها در کنار خواص حرارتی دارای مقاومتی فوق العاده در برابر آب و اسید هستند. از متریال مناسبی برای کاربردهای آزمایشگاهی ساخته می شوند. این شیشه ها ایده آل برای استفاده در آزمایشگاه های عمومی برای مخلوط کردن، ذخیره کردن و نقل و انتقال محیط های کشت، حلال ها و مواد شیمیایی به کار می رود. این شیشه ها دو دسته اند یکی شیشه های ساده و دیگری شیشه های قهوه ای

نرمال لابو

نرمال لابو

ویژگی های بطری درپیچ دار

از بطری درب آبی برای ذخیره سازی و نگهداری محیطهای کشت برای راحت پرکردن و ریختن استفاده می شود. لعاب مقاوم از لحاظ شیمیایی نقاط علامت گذاری و درجه بندی را افزایش می دهد. لعاب مقاوم از لحاظ شیمیایی نقاط علامت گذاری و درجه بندی را افزایش می دهد. دهانه ی باز و درب پیچ دار دارد. ساخته شده از شیشه های پیرکس جنس درپیچدار از پلی پروپیلن می باشد. قابلیت اتوکلاو کردن این بطری ها نیز وجود دارد. دارای درب پیچی و رینگ آب‌ بندی آبی رنگ از جنس پلی‌پروپیلن بطری درپیچ دار درب آبی بطری رنگ قابل اتوکلاو کردن می باشد. دارای درجه بندی سفید رنگ مقاومت شیمیایی و حرارتی خوبی دارند. درجه مقاومت شیمیایی بالا نسبت به آب، اسیدها، محلول های نمکی، بازی و مواد ارگانیک.

فروش بطری درپیچ دار یا بطری درب آبی

نرمال لابو آماده فروش بطری درپیچ دار در حجم های مختلف به صورت تک و عمده می باشد.این شیشه ها به بطری درب آبی نیز معروف هستند.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین می توانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. از مطرح ترین برند تولید این محصول می توان به schott اشاره نمود.

نرمال لابو

نرمال لابو

بالن آزمایشگاهی چیست

در یکسری از ماده ها به دلیل حساسیت به نور، از شیشه های رنگی استفاده می شود. این مهم ترین تفاوتی است که شیشه رنگی با شیشه ساده دارند. در باقی موارد از نظر حجمی و غیره تفاوتی نمی کند و این شیشه ها مانند شیشه های رنگی از جنس پیرکس ساخته شده اند. بطری های در پیچ دار دارای حجم های متفاوتی هستند که روی آن ها توسط یک لعاب مقاوم به حرارت و مواد شیمیایی درج شده است. توصیه می کنیم برای انتخاب دقیق و درست شیشه درپیچ دار آزمایشگاهی حتما با ما تماس بگیرید.


سخن پایانی

شیشه درپیچ دار به دو صورت شیشه درپیچدار ساده و دیگری شیشه درپیچدار رنگی موجود است. این شیشه های درپیچدار به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به کاربرد یکی از این دو شیشه انتخاب می گردد. در یکسری از مواد به دلیل حساسیت آن ها به نور باید از شیشه های رنگی استفاده کرد. این تفاوتی است نوع رنگی آ ن با ساده دارد. اما در سایر موارد دارای خواص مشابهی هستند. این شیشه ها مانند نوع ساده از جنس شیشه های بوروسیلیکاتی بوده و در برابر حرارت و مواد شیمیایی دارای مقاومت می باشند. این شیشه ها نیز قابلیت اتوکلاو کردن داشته و دارای پایداری شیمیایی هستند. شیشه های درپیچدار دارای حجم های متفاوتی هستند که روی آن ها توسط یک لعاب مقاوم به حرارت و مواد شیمیایی درج گردیده است.