advertise

خواص مواد شیمیایی براق کننده

معرفی مواد شیمیایی براق کننده

مواد شیمیایی براق کننده توانایی بسیار زیادی برای براق کردن سطوح مختلف را دارند و برای افزایش جذابیت انان بسیار مناسب هستند. معرفی مواد شیمیایی براق کننده به شما می تواند مناسب ترین نوع آن را برای سطح مورد نظرتان مشخص کند. براق کردن در مورد درخشش است. این نشان می دهد که چه مقدار نور از سطح رنگ منعکس می شود. اگر سطح رنگ شده بسیار صاف و شیشه ای باشد، انعکاس آن براق در نظر گرفته می شود. برعکس، یک رنگ مسطح یا کم درخشش پس از خشک شدن، نمای سطحی خشن دارد. نوری که به چنین سطحی برخورد می کند در جهات مختلف منعکس و پراکنده می شود بنابراین در چشم مسطح به نظر می رسد. سطح براقیت رنگ می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر و قابلیت استفاده داشته باشد. افزایش براقیت، دوام رنگ ‌ها از جمله مقاومت در برابر مالش، لکه و رطوبت را بهبود می ‌بخشد. با این حال، سطوح براقیت بالاتر باعث برجسته شدن عیوب و عیوب روی سطح می شود. سطح براقیت نیز بر درک رنگ تأثیر می گذارد. همان رنگ با براقیت متفاوت به صورت یک رنگ متفاوت ظاهر می شود. رنگ در رنگ ‌های براق ‌تر، روشن‌ تر و غنی ‌تر از همان رنگ در رنگ ‌های براق ‌تر به نظر می ‌رسد. رنگ ‌های مسطح کمترین میزان براقیت را دارند، بنابراین بهتر از سایر روکش‌ ها به پنهان کردن عیوب سطح کمک می ‌کنند و برای دیوار هایی که زبر یا فرورفته هستند ایده ‌آل هستند. آن ها همچنین بهتر لمس می شوند، که یک رنگ مسطح را به یک انتخاب ایده آل برای اتاق های خانوادگی، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و اتاق خواب تبدیل می کند.

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

رنگ های مسطح نیز به دلیل بازتاب کم انتخاب مناسبی برای سقف هستند. از بین بردن لکه ها از روی سطوح صاف ممکن است دشوار باشد، بنابراین بهتر است از رنگ های صاف در مناطقی استفاده کنید که ترافیک زیادی ندارند. معرفی مواد شیمیایی براق کننده می تواند برای شما این مواد شیمایی را بشناساند. مواد شیمیایی براق کننده توان زیبا سازی را دارند. محصولات و قطعات مختلف بیشتر در اتمسفر استفاده می شود. محیط های خورنده ای در هوا وجود دارد که در آن محصولات تا حدی در معرض رطوبت، جو اکسید کننده، جو سولفیدی و نمک ها قرار می گیرند. آبکاری ها به ترتیب روی محصولات اعمال می شود. برای محافظت از آن ها در برابر این محیط ها به آن ها آبکاری ضد خوردگی می گویند. مواد شیمیایی براق کننده اغلب از یک پد پولیش و دوغاب پایه آب برای ایجاد سطح بازتابنده یا شفاف استفاده می کند. پرداخت سطحی بدون لک و بدون خش برای سطوح صیقلی بسیار مهم است. برای تولید مواد شیمیایی براق کننده های مورد نیاز، دوغاب های پولیش اغلب سوزاننده هستند. به این ترتیب، سیستم های پرداخت ممکن است دارای اجزای در معرض فولاد ضد زنگ مانند سخت افزار، حلقه ها و صفحات باشند. علاوه بر موارد فوق، برخی از کاربرد های مواد شیمیایی براق کننده نیز به شستشوی کامل آب در پایان چرخه پردازش نیاز دارند تا رسانه پولیش از بین برود تا سطح را لکه‌دار نکند. این دلیل دیگری است که چرا فولاد ضد زنگ مورد نیاز است. لنت های دستگاه های براق کننده معمولا به دو دسته پد نرم یا سخت دسته بندی می شوند. سایت نرمال لابو بهترین مرجع برای خرید مواد شیمیایی براق کننده در بازار ایران است که می توانید با تکمیل فرم استعلام خرید خود را ثبت نمایید.

تولید مواد شیمیایی براق کننده

شرکت های زیادی امروزه مشغول به تولید مواد شیمیایی براق کننده هستند و همواره قصد دارند که سطوح جلا دیده بیشتری را ارائه کنند. با معرفی مواد شیمیایی براق کننده می توانید تصمیم خوبی برای انتخاب بهترین آنان اخذ کنید. مواد شیمیایی براق کننده دامنه ای گسترده دارند از واکس گرفته تا پارافین و دستگاه های پولیش. مقاومت در برابر خوردگی یکی دیگر از موارد استفاده مواد شیمیایی براق کننده می باشد. آبکاری آلیاژ قلع و روی دارای ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی عالی در برابر آب نمک و جو مرطوب است، به ویژه، قلع در هفتاد درصد ظاهرا بالاترین مقاومت در برابر خوردگی را نشان می دهد. قابلیت لحیم کاری خوبی دارد و می توان آن را مستقیما روی آلومینیوم آبکاری کرد. از آنجایی که قلع در مقایسه با روی گران ‌تر است، به ناچار گران ‌تر خواهد بود. به منظور مقابله با این، از روش ‌های چند لایه آبکاری که در آن روکش روی معمولی یا عملیات کرومات روی چندین میکرومتر آبکاری آلیاژ قلع - روی رسوب می ‌شود، استفاده می‌ شود. پولیش های مبلمان خمیر ها، کرم ها یا لوسیون هایی هستند که برای تمیز کردن، محافظت و براق کردن مبلمان چوبی استفاده می شوند. این محصولات در اصل از موم‌ های طبیعی ساخته می ‌شدند که به سختی اعمال می‌ شد و به مرور زمان تجمع سنگینی بر جای می‌ گذاشت. امروزه این فرمول ‌ها موم‌ ها و روغن ‌های طبیعی را با مواد نفتی و پلیمر های مصنوعی ترکیب می ‌کنند.

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

این فرمول ‌های مدرن می ‌توانند بقایای فیلم را تمیز کرده و پولیش جدید را در یک مرحله بپوشانند، بنابراین پاک کردن دوره‌ ای لایه ‌های پولیش قدیمی ضروری نیست. امروزه محبوب ترین شکل در ایالات متحده پولیش مبلمان آئروسل است که بیش از هشتاد میلیون دستگاه در سال به فروش می رسد. با این حال، این محصولات آئروسل تحت بررسی قرار می گیرند زیرا قوانین جدید پیشران هایی را که می توان در این محصولات استفاده کرد، تنظیم می کند. پولیش طبیعی موم زنبور عسل روی قطعات چوبی، میز های بلوک قصابی، اسباب بازی های چوبی و مبلمان چوبی عالی عمل می کند. موم زنبور عسل را نیز می توانید جزء مواد شیمیایی براق کننده دانست. موم ‌ها، پلیمر ها و روغن ‌ها برای بهبود وضعیت سطح مبلمان استفاده می ‌شوند و می ‌توان آن‌ ها را با هم گروه ‌بندی کرد و به ‌عنوان مواد پولیش برچسب‌گذاری کرد. موم های مورد استفاده می توانند منشا گیاهی، حیوانی یا معدنی داشته باشند. نمونه‌ های رایج موم‌ های گیاهی کارنائوبا که از برگ ‌های خرما و کندلیلا هستند. موم نیشکر، موم پنبه، و بسیاری دیگر نیز استفاده می شود. موم حیوانی اولیه موم زنبور عسل است که به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردش مفید است. شلاک یکی دیگر از موم های حشرات محبوب است که از حشره لاک می آید. تولید مواد شیمیایی براق کننده گاهی اوقات می تواند حتی در خانه نیز انجام شود. شما مخاطبین سایت نرمال لابو می توانید با تکمیل فرم استعلام از مواد شیمیایی براق کننده با مرغوبیت و کیفیت بالا بهره مند شوید.

برای خرید مواد براق کننده

خرید مواد شیمیایی براق کننده

خرید مواد شیمیایی براق کننده در فروشگاه های مواد شیمیایی ممکن است اما اگر کیفیت مناسب را در نظر دارید بهتر است از فروشگاه های مطمئن خرید کنید همانند فروشگاه اینترنتی نرمال لابو. گاهی اوقات ترکیبات پولیش، ترکیبات ساینده ای هستند که از پودر پولیش مخلوط شده با موم ها و چربی ها تشکیل شده و به شکل کیک یا میله ای شکل می گیرد. از آن ها در صنایع مختلف برای صاف کردن فلزات استفاده می شود و به تدریج یک پوشش تمیز و حرفه ای اعمال می شود. برای کمک به تولیدکنندگان که به درستی بین ترکیبات صیقل دهنده تمایز قائل شوند، ما یک راهنمای جامع ایجاد کرده ایم که انواع مختلف ترکیبات پولیش و کاربرد آن ها را توضیح می دهد. بر خلاف پولیش مکانیکی، فرآیند پولیش شیمیایی که با مواد شیمیایی براق کننده انجام می شود. با غوطه ور کردن قطعه کار در یک محلول شیمیایی که لایه های سطحی فلز را حل می کند، سطح صافی به دست می آورد. این فرآیند ریز زبری ‌های سطح قطعه کار را صاف و صیقل می ‌کند و سطحی آینه‌ مانند بدون بریدگی، لکه ‌های بخار و ذرات میکروسکوپی باقی می ‌گذارد. پولیش شیمیایی منجر به تشکیل لایه‌ های غیرفعال می ‌شود، به این معنی که فلز به قدری عاری از ذرات و عیوب سطحی محدب است که می ‌توان آن را بدون اصطکاک در نظر گرفت.

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

پولیش شیمیایی - مکانیکی ترکیبی از سایش مکانیکی توسط ذرات ساینده و حمله شیمیایی همزمان با اچینگ سطحی است که باید توسط اجزای شیمیایی مناسب صیقل داده شود. الکترو پولیش یک فرآیند الکتروشیمیایی است که در آن مواد سطحی با انحلال آندی حذف می شود. الکتروپولیش مواد سطح را از بین می برد و از نقاط بالای بافت سطح میکروسکوپی شروع می شود. با از بین بردن این نقاط، فرآیند پولیش الکتریکی سطح فلزی مانند فولاد ضد زنگ، نیکل و هاستلوی را بهبود می ‌بخشد و سطح صاف‌ تر و انعکاسی‌ تری ایجاد می‌ کند. قطعات و اجزای متداول پولیش الکتریکی شامل مخازن، لوله ‌ها، اتصالات، میله‌ ها، دیسک ‌ها، قطعات بزرگ و سطوح و غیره است. در یک سلول الکترو پولیش قطعه کار آند است. به ترمینال مثبت منبع تغذیه جریان مستقیم متصل است. ترمینال منفی به یک صفحه کاتدی که معمولا از فولاد ضد زنگ، مس یا سرب ساخته شده است متصل می شود. آند و کاتد در محلول الکترولیت غوطه ور می شوند. خرید مواد شیمیایی براق کننده در سایت نرمال لابو با صرفه اقتصادی بسیار زیادی همراه است و شما نیز می توانید به خوبی در این زمینه کار کنید و ما را به عنوان یک تامین کننده انتخاب نمایید.

قیمت مواد شیمیایی براق کننده

قیمت مواد شیمیایی براق کننده در سایت نرمال لابو بسیار مناسب است و شما باید در این زمینه از فروشگاه هایی مواد شیمیایی براق کننده را تهیه نمایید که بتوانند با قیمت مناسب به شما کیفیت متناسبی را ارائه کنند. مواد شیمیایی براق کننده گاهی اوقات به عنوان ساییدن نیز کاربردی هستند. مواد ساینده بلور های سختی هستند که یا در طبیعت یافت می شوند یا ساخته می شوند. متداول ترین مواد مورد استفاده از این گونه مواد اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، نیترید بور مکعبی و الماس هستند. از مواد دیگری مانند گارنت، زیرکونیوم، شیشه و حتی پوست گردو برای کاربرد های خاص استفاده می شود. مواد شیمیایی براق کننده ها موادی هستند که از یک طرف براقیت سطح عمل شده را افزایش داده یا براقیت اولیه آن را باز می گرداند و از طرف دیگر سطوح را در برابر اثرات مکانیکی و شیمیایی محافظت می کند و در نتیجه عمر مفید شی را افزایش می دهد. پولیش های مایع حاوی حلال نیز اثر پاک کنندگی دارند. پولیش های حاوی مقادیر قابل توجهی واکس پارافین شامل براق کننده های کف، مبلمان، کفش و خودرو می باشد. پولیش ها معمولا حاوی انواع مختلفی از موم های طبیعی و مصنوعی، واکس های پارافینی، رزین ها، حلال ها، مواد کمکی و آب هستند. واکس پارافین برای پوشش های پولیش کف به منظور جلوگیری از نفوذ آب، بخار و هوا به داخل کف و محافظت از کفپوش در برابر سایش استفاده می شود. کف ‌های چوبی معمولا ابتدا با یک لایه موم پارافین پرایمینگ و سپس در صورت لزوم با پولیش مایع پوشانده می‌شوند.

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو

پس از تبخیر حلال، لایه باقی مانده مالش می شود تا براقیت ایجاد شود. پولیش های کف جامد خمیری یا پولیش های بدون حلال هستند. پولیش های مایع یا سطوحی را ایجاد می کنند که برای براق شدن نیاز به مالش دارند یا پس از خشک شدن مستقیما سطوح براق ایجاد می کنند. گرد و غبار، لکه های روغن و غیره، براقیت و لطافت اولیه لاک را باز می گرداند و یک لایه نازک پیوسته تشکیل می دهد که برای مدتی از پوشش لاک در برابر هوا محافظت می کند. علاوه بر موم‌ های معمول، موم‌ های پارافین، نرم‌ کننده ‌ها، امولسیفایر ها و حلال ‌ها، پولیش‌ های خودرو نیز حاوی پودر های ساینده هستند که ذرات گرد و غبار چسبنده شدید به سطح را از بین می ‌برند و باعث زبری می‌ شوند. چنین چسبندگی قوی نتیجه نرم شدن رنگ و لاک توسط گرمای تابش خورشید یا گرمای موتور است. برای محافظت و درخشندگی چرم به واکس کفش نیاز است. آن ها لایه های مومی براق و انعطاف پذیر را تشکیل می دهند که در برابر آب، گرد و غبار و اثرات آب و هوا مقاوم هستند. واکس های پارافین علاوه بر انواع واکس های طبیعی، در ساخت واکس های کفش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مواد شیمیایی براق کننده در سایت نرمال لابو بسیار معقول است و شما عزیزان با تکمیل فرم استعلام می توانید نسبت به خرید مواد شیمیایی براق کننده اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

سخن پایانی

مواد شیمیایی براق کننده در سایت های مختلفی موجود هستند اما قیمت مواد شیمیایی براق کننده در سایت نرمال لابو متناسب با بسیاری از بودجه ها تنظیم شده است و شما عزیزان می توانید مشتری دائمی ما باشید. معرفی مواد شیمیایی براق کننده می تواند شما را با انواع این مواد آشنا سازد. تولید مواد شیمیایی براق کننده در ایران انجام می شود سایت نرمال لابو با بهترین آنان کار می کنند تا در کمترین زمان ممکنه آن را برای شما ارائه کند. خرید مواد شیمیایی براق کننده برای شرکت های پولیش کننده سطوح و خدمات جلا دهندگی بسیار ضروری ست که ما در نرمال لابو هستیم که به شما در خرید مواد شیمیایی براق کننده کمک کنیم. تنها کافی ست که که فرم استعلام قیمت را تکمیل کنید.

خواص مواد شیمیایی براق کننده - نرمال لابو