advertise

فروش ای سی متر پرتابل در اراک

ای سی متر پرتابل در اراک چیست

همان طور که می دانیم جهان ما هر روز در حال پیشرفت فناوری های مدرن و کاربردی می باشد. به طور کل فناوری پیشرفته به فناوری ‌ای در بالا ترین درجه پیشرفت گفته می ‌شود. به عبارت دیگر، پیشرفته ‌ترین فناوری‌ ای که امروزه در دسترس بشر است. برای مشخص کردن فناوری پیشرفته، رده ویژه ‌ای وجود ندارد، چرا که در طول زمان، فناوری روز پایدار نمی ‌ماند. برای نمونه محصولات سال هزار و نهصد و شصت میلادی، اگر امروزه به‌عنوان فناوری سطح پایین مطرح نشوند، حداقل به قدری کهنه شده ‌اند. این بینش منجر به این گشته که بخش ‌های بازاریابی، تقریبا همه محصولات تازه خود را به‌عنوان فناوری پیشرفته یا های تک معرفی کنند. ما در این مقاله می خواهیم در رابطه با فناوری ای پیشرفته به نام ای سی متر سخن بگوییم و همچنین بدانیم ای سی متر پرتابل در اراک چیست، انواع ای سی متر پرتابل و همچنین کاربرد های این محصول را با هم بررسی کنیم. در ابتدا باید بدانیم ای سی متر چیست و چه نقشی را در آزمایشگاه ایفا می کند. ای سی متر دستگاهی برای سنجش میزان رسانائی هدایت الکتریکی مایعات می ‌باشد. هرچه میزان نمک های رسانای موجود در مایعات بیشتر باشد هدایت الکتریکی بیشتر می‌ گردد. واحد سنجش هدایت الکتریکی، میکرو اهم بر سانتیمتر، و واحد سنجش هدایت الکتریکی ویژه آب میکرو زیمنس بر سانتیمتر و میلی زیمنس بر سانتیمتر می باشد. به طور کلی ای سی متر یا هدایت سنج مقدار جریان الکتریکی یا رسانایی یک محلول را اندازه گیری می کند. رسانایی در تعیین سلامت کلی یک آب طبیعی مفید است. هم چنین روشی برای اندازه گیری تغییرات در روش های فاضلاب در تصفیه خانه های آب است. کنداکتیویمتر یا همان ای سی متر همان طور که می بینید با نام های مختلفی شناسایی می گردد. ای سی متر در هر وضعیت تصفیه یا نظارت آب و هم چنین در آزمایشگاه های محیطی رایج هستند. هدایت سنج ها وسیله ای مناسب برای اندازه گیری هدایت محلول ها بوده که میزان رسانایی، به قدرت یون محلول بستگی دارد و در مدل ها و ظرفیت های مختلف قابل ساخت است. از آنجایی که این دستگاه در آزمایشگاه ها بیشترین کاربرد را دارد، به آن دستگاه هدایت سنج آزمایشگاهی نیز گفته می شود. برای درک بهتر این موضوع که ای سی متر پرتابل در اراک چیست یک سری از ویژگی های ای سی متر را مورد بررسی قرار می دهیم. ویژگی های بارز هدایت سنج به شرحی که بررسی می کنیم می باشد. دستگاه هدایت سنجی به یک یا چندین الکترود یکسان مجهز شده که جنس آن ها از پلاتینیوم بوده و دارای پوششی بسیار مقاوم هستند. این دستگاه دارای یک مولد بوده که وظیفه اصلی آن، ایجاد اختلاف پتانسیل بین دو الکترود به صورت پی در پی می باشد.

نرمال لابو

نرمال لابو

توسط این دستگاه می توان به طور هم زمان دمای آب، سختی آب و هدایت آب را اندازه گرفت، سپس میزان آن ها بر روی نمایشگر بزرگ دستگاه نمایش داده می شود. دستگاه هدایت سنج، به یک باتری مجهز شده که قابل شارژ کردن است و نیز قابلیت کالیبراسیون خودکار، به واسطه محلول بافر استاندارد را دارد. از این دستگاه برای اندازه گیری غلظت یون ها در محلول های آبی نیز استفاده می شود. در مایعات مقداری نمک وجود دارد که میزان رسانایی نمک، تعیین کننده هدایت الکتریکی مایعات است و رسانایی نمک را می توان با هدایت سنج اندازه گرفت. دستگاه هدایت سنج، مجهز به پروب یا پروب هایی است که از آن ها جهت اندازه گیری میدانی استفاده می شود. حافظه دستگاه هدایت سنج از قابلیت ذخیره تعداد زیادی داده پانصد و بیشتر با ثبت زمان برخوردار است. بنابراین اگر برق به صورت ناگهانی قطع شد، تمامی پارامتر ها نگه داری و حفظ می گردند. این دستگاه از قابلیت نمایش دما و مقدار هدایت برخوردار می باشد. هدایت سنج ها به یک آیتم منو مجهز شده اند تا کاربر بتواند از طریق آن، تنظیمات مربوط به کالیبراسیون و غیره را روی دستگاه اعمال کند. توجه کنید که رنج این دستگاه، بصورت اتوماتیک تعیین می گردد. در رابطه با فروش ای سی متر در اراک باید بدانید که در دستگاه حتما الکترودها را در محلولی قرار دهید که میزان رسانایی و دمای مشخصی دارد و دستگاه را مطابق با این میزان رسانایی تنظیم نمایید. توجه کنید که خروجی های دیجیتال و آنالوگ، نگه داری داده و نمایش آن ها را راحت تر کرده اند. هدایت الکتریکی یا کنداکتومتر در یک ماده زمانی رخ می دهد که حاوی املاح یا نمک ها باشد. به عنوان مثال، هنگام تولید مخزن کود، مواد مغذی که متشکل از سدیم است به آب اضافه می شود و مقدار مشخصی از هدایت الکتریکی در آب ایجاد می شود. هرچه سدیم بیشتری اضافه شود، مقدار ای سی بالاتر می رود. همچنین در دمای بالاتر ای سی نیز افزایش می یابد. مورد دیگری که در بحث ای سی متر پرتابل در اراک چیست مورد بررسی قرار می گیرد انواع ای سی متر هاست. ای سی متر ها در انواع مختلف ای سی متر قلمی یا جیبی، ای سی متر پرتابل، کنداکتیویمتر یا ای سی متر رومیزی و ای سی مترآنلاین ساخته می شود. برای درک بهتر مبحث ای سی متر پرتابل در اراک چیست بهتر است در اینجا به توضیح تک به تک ای سی متر ها بپردازیم. ای سی متر اینلاین جهت سنجش رسانایی محلول های الکترولیت استفاده می شود که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارد.


با نصب دستگاه روی خطوط لوله یا مخازن، هدایت محلول مورد نظر را اندازه گیری می کند و قابلیت محاسبه رسانایی هم زمان با عبور سیال و اجرای فرآیند را دارد. فروش ای سی متر پرتابل در اراک به علت قابل حمل بودن این مدل می توان آن را در مکان های مختلف با خود حمل و از آن استفاده نمود. برخی از مدل ها مانند مدل های رومیزی علاوه بر محاسبه میزان رسانایی الکتریکی، این امکان را نیز دارد تا حالت های اندازه گیری میزان قلیایی یا اسیدی بودن محلول، درصد نمک، مقاومت و دما را اندازه گیری نماید. ای سی متر های قلمی در ابعاد کوچک و باریک که جیبی هم گفته می شود و برای اندازه گیری های لحظه ای و سریع به کار می روند. به دلیل عدم ثبات زیاد محصولات کالیبراسیون در محدوده زیر دو میکرومتر بر سانتیمتر از طریق محلول های کم رسانا و رنج پایین که تازه تهیه شدن فرآیند کالیبراسیون روی آن ها در کارخانه انجام می پذیرد. از ای سی متر رومیزی نمی توان بیرون از آزمایشگاه استفاده نمود. برخی از مدل های این نوع هدایت سنج، قابلیت اندازه گیری چند پارامتر شامل مقاومت الکتریکی، دما، سدیم کلرید، میزان قلیایی و اسیدی بودن محلول و میزان شوری را دارد و از این جهت می تواند بسیار کارآمد باشد. در ادامه بحث ای سی متر پرتابل در اراک چیست به بررسی نوع ای سی متر پرتابل می پردازیم. ای سی متر یا هدایت سنج پرتابل دستگاهی قابل حمل و مستحکم و مولتی رنج جهت سنجش ای سی می باشد که می تواند در فرایند تولید و کنترل کیفیت کاربرد داشته باشد. این دستگاه همراه با یک پراب چهار حلقه ای ارائه می شود که جهت اندازه گیری ای سی در چهار رنج مختلف قابل استفاده می باشد. تمامی نتایج مربوط به سنجش هدایت برای دما به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. این ویژگی به کاربران اطمینان لازم جهت اندازه گیری های دقیق و پایدار را می دهد. از جمله مواردی که برای فروش ای سی متر پرتابل در اراک مورد بررسی قرار می دهیم جزئیات این دستگاه می باشد. دستگاه ای سی متر مناسب استفاده در کاربرد های متفاوت می باشد. این دستگاه چهار رنج مختلف از ای سی صفر میلی زیمنس بر سانتیمتر تا صد و نود و نه ممیز نه میلی زیمنس بر سانتیمتر را با دقت مثبت منفی یک پوشش می دهد.

نرمال لابو

نرمال لابو

پرابی چهار حلقه ای به همراه دستگاه ارائه می شود که می تواند رنج گسترده ای از اندازه گیری ها را با استفاده از یک سنسور پوشش دهد. تکنولوژی چهار حلقه ای این ای سی متر نیز سبب جلوگیری از تأثیرات پلاریزاسیون خواهد شد. این مورد در خصوص مدل های استاندارد دو قطبی بسیار معمول می باشد. تصحیح دمایی در این دستگاه به صورت اتوماتیک از صفر درجه سلسیوس تا پنجاه در سلسیوس، به عبارتی سی و دو درجه فارنهایت تا صد و بیست و دو درجه فارنهایت، توسط سنسور دمایی داخل پراب انجام می شود. همچنین مقدار بتا از عدد صفر تا دو و نیم درجه قابل تنظیم می باشد. از جمله موارد دیگری که در بحث ای سی متر پرتابل در اراک چیست باید به آن توجه داشته باشیم مشخصات دستگاه ای سی متر پرتابل می باشد. این دستگاه شامل پراب چهار حلقه ای می باشد. پرابی چند منظوره می باشد که راه حل مناسبی جهت در دست داشتن نتایج دقیق تر است. تکنولوژی چهار حلقه ای این پراب برعکس دیگر پراب های دو حلقه ای که رنج محدودی را پوشش می دهند، می توانند اندازه گیری در رنج های گسترده تری را انجام دهند. این پراب همراه با محافظ پی وی سی عرضه می شود که دوام آن را در اندازه گیری های خارجی تضمین می کند. از دیگر مشخصات ای سی متر داشتن چهار رنج مختلف اندازه یری است. هر یک از رنج ها را می توان با فشردن دکمه ای روی صفحه انتخاب کرد. این ویژگی به کاربران امکان تغییر رنج را در صورت نیاز می دهد. طراحی دستگاه به گونه ای است که در صورت خارج از رنج بودن نتایج به کاربران هشدار دهد. در آن صورت می بایست رنج جدیدی انتخاب گردد. از آنجاییکه دما تأثیر چشم گیری در نتایج تست های سنجش هدایت دارد، در دست داشتن دستگاهی که بتواند نتایج را با تصحیح دمایی ارئه دهد، از ارزش بالایی برخوردار است. پراب این دستگاه به نحوی طراحی شده است که با وجود سنسور داخلی دما می توانند به صورت اتوماتیک تأثیرات دما را در رنج های صفر تا پنجاه درجه سانتی گراد در نظر گیرند. متناسب با افزایش یا کاهش دمای نمونه، هدایت آن بیشتر یا کمتر خواهد شد. ضریب تصحیح دمایی عاملی است که به منظور در دست داشتن نتایج دقیق تر، تنظیم دمای نمونه را انجام می دهد. فروش ای سی متر پرتابل در اراک به کاربران امکان تنظیم این ضریب را از مقدار صفر تا دو و نیم درصد می دهد. این ضریب با هر درجه سانتی گراد تغییر دما در نمونه، نتایج را با درصد مشخصی تصحیح می کند. کالیبراسیون دستگاه ای سی متر پرتابل را می توان در یک نقطه به وسیله ی محلول استاندارد هدایت انجام داد. پیچ کالیبراسیونی که روی دستگاه طراحی شده است، به آسانی روی کالبیراسیون صحیح استاندارد تنظیم شود.جهت آگاهی از قیمت ای سی متر پرتابل در اراک و دریافت مشاوره فنی از تماس با کارشناسان فنی شرکت نرمال لابو نماینده رسمی و انحصاری ای سی متر پرتابل در ایران دریغ نفرمایید.

کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک

در ابتدا برای اشنایی با کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک بهتر است به بررسی این موضو بپردازیم. هدایت سنج یا ای سی متر که از محصولات پر کاربرد ابزار دقیق بوده و در صنعت و موارد آزمایشگاهی کاربرد فراوان دارد. این دستگاه یک ابزار مهم در کنترل فرآیند می باشد. اندازه گیری توسط هدایت سنج بسیار ساده و سریع است و بیشتر سنسور های پیشرفته آن به نگه داری خاصی احتیاج ندارند. خواندن میزان رسانایی دستگاه می تواند به گزارشی درباره آنچه طی فرایند رخ داده است کمک کند. در برخی موارد می توان مدلی از هدایت سنج را برای محاسبه غلظت مایع تهیه و غلظت مایعات خالص را هنگام اندازه گیری رسانایی و دما محاسبه کرد. لازم به ذکر است منحنی های از پیش تعیین شده برای اسید ها و باز های مختلف به صورت تجاری در دسترس می باشند. به عنوان مثال، می توان غلظت اسید هیدروفلوئوریک با خلوص بالا را با استفاده از اندازه گیری غلظت مبتنی بر رسانایی اندازه گیری کرد. یک مزیت اندازه گیری میزان هدایت و دما، سرعت بالای اندازه گیری درون خطی در مقایسه با آنالیز کننده آنلاین است. در بحث کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک باید به این نکته توجه داشته باشید که جهت اندازه گیری غلظت مبتنی بر هدایت با محدودیت هایی روبه رو هستیم. وابستگی میزان هدایت به غلظت در اکثر اسید ها و باز ها به صورت خطی نمی باشد. فشار و درجه حرارت بالای فرآیند پخت و پز، همراه با غلظت زیاد اجزای قلیایی، فشار زیادی را به حسگر های رسانایی نصب شده در فرآیند وارد می کند. هم چنین مقیاس گذاری روی الکترود ها باید در نظر گرفته شود، در غیر این صورت اندازه گیری رسانایی با خطا مواجه می شود که به کالیبراسیون و نگه داری بیشتری نیاز دارد. آزمایشات رسانایی الکتریکی آب اطلاعات مفید و علمی درباره محلول مورد نظر ارائه می دهد. این اندازه گیری می تواند برای تخمین کل جامدات محلول یا شوری آب مورد استفاده قرار گیرد. برای آزمایشات معمولی که نیازمند نظارت طولانی مدت هستند، مناسب خواهد بود. زیرا ساده و سریع انجام می شود. آزمایش رسانایی بر روی منابع آب، میزان شوری آب و قابل شرب یا قابل استفاده بودن برای صنایع و آبیاری را نشان می دهد. کاربرد دیگر آن برای اماکنی است که احتمال آلودگی آب زیاد است. به این دلیل می توان آب را با توجه به تغییرات هدایتی ناشی از نشت کنترل نمود.این مورد برای کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک نیز صدق می کند. آب های طبیعی، پرورش آبزیان، کاربرد های زیست محیطی از دیگر کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک می باشد.

نرمال لابو

نرمال لابو

طبق بررسی های انجام شده معمولا در آب های طبیعی برای تخمین میزان غلظت نمک های محلول در آب از رسانایی استفاده می شود. عمل اندازه گیری، تفسیر خوبی در مورد فرایند های موثر نشان می دهد. برای مثال رسانایی و درجه شوری آب به علت تبخیر و تعریق در تابستان افزایش می یابد و در زمان ذوب برف و باران رقیق شده و کاهش می یابد. در مناطق ساحلی به علت مخلوط شدن با آب نمک رسانایی تغییر کرده و در هوای خنک افزایش می یابد. کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک در اکو سیستم ها، پرورش گیاهان و آبزیان، کشت آبی و آب های شیرین نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای مانیتور کردن مقدار نمک به کار رفته، مواد مغذی و درصد آلودگی آب و رسانایی بدنه های آبی مثل حوضچه ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا در صورت بیش از حد بالا رفتن شوری آب، برای گونه های مختلف ماهی قابل تحمل نمی باشد و سبب نابودی آنها می گردد. از دیگر کاربرد های ای سی متر که جزو کاربرد ای سی متر پرتابل در اراک نیز محسوب می شود. تصفیه آب برای سالم سازی آب آشامیدنی و آب مصرفی صنایع می باشد. در کابرد های صنعتی برای جلوگیری از رسوب ذخایر معدنی یا خوردگی از این وسیله استفاده می کنند. برای تخمین محتوای معدنی محلول، از هدایت سنج کمک گرفته و در مراحل بعدی در جهت فرآیند های معدنی زدایی یا جلوگیری از رسوب از آن استفاده می شود. اخرین کاربرد این دستگاه نظارت بر غلظت مواد مغذی درکود های مایع شناسایی شده است. بررسی صحیح رسانایی در کود های مایع می تواند سبب شود که از اشتباهات رایجی مانند عملکرد نادرست انژکتور، حفاظت از محصولات در برابر کود دهی بیش از حد و غیره جلوگیری نمود. غلظت مواد مغذی در سطوح سمی نشان دهنده رسانایی زیاد و بیش از حد می باشد که موجب آسیب های جدی به گیاهان و حتی مرگ گیاه می گردد و کم بودن رسانایی سبب تامین ناکافی مواد مغذی می شود. پس باید بر میزان رسانایی نظارت کافی داشت و به عنوان بخشی از سیستم های تامین مواد مغذی خودکار به کار گرفته شود. هم چنین از طریق دیتا های مربوط به رسانایی می توان برای تعیین غلظت نمک در محدوده تحمل گیاه استفاده نمود.

قیمت ای سی متر پرتابل در اراک

گفتیم یکی از وظایف ای سی متر پرتابل این است که رسانایی الکتریکی محلول آبی را بدست می آورد. این کنتور های دستی مانند همتایان خود، نه تنها رسانایی الکتریکی را آزمایش می‌ کنند، بلکه دارای حالت ‌های پی هاش، درصد نمک، مقاومت و حالت‌ های اندازه ‌گیری دما هستند. فروش ای سی متر پرتابل در اراک می ‌تواند رسانایی را در محدوده ‌های اندازه‌ گیری از یک صدم میلی زیمنس بر سانتیمتر تا هزار میلی زیمنس بر سانتیمتر را تعیین کند. این ای سی مترهای پرتابل هم چنین دارای بازه های جبران دما به صورت دستی و خودکار به اندازه منفی بیست تا صد و بیست درجه سانتیگراد هستند. با در نظر گرفتن قابلیت حمل آن ‌ها، ویژگی‌ های مهمی که باید در قیمت ای سی متر پرتابل در اراک جستجو کنید عبارتند از عمر باتری طولانی و قابلیت انتقال داده از طریق اتصال یو اس بی. این موارد جزو عواملی است که بر قیمت ای سی متر پرتابل در اراک تاثیر می گذارد. عامل دیگری که بر قیمت ای سی متر پرتابل در اراک تاثیر گذار است انواع ای سی متر پرتابل می باشد که این دستگاه در طرح ها و ویژگی های متعدد موجود است.

نرمال لابو

برای خرید ای سی متر پرتابل در اراک

نرمال لابو

خرید ای سی متر پروتابل در اراک

برای خرید ای سی متر پرتابل در اراک باید بدانیم که این دستگاه شامل انواع مختلفی است. اولین مدل ای سی متر پرتابل هانا مدل اچ ای هشتاد و هفت سیصد و چهارده، یک دستگاه پرتابل ترکیبی است که می تواند هدایت را در چهار دامنه و مقاومت مختلف بخواند. برای اندازه گیری های رسانایی، کالیبراسیون یک نقطه ای از طریق دستگاه صاف کننده واقع در محفظه باتری انجام می شود. الکترود عرضه شده هنگام تغییر از یک محدوده به محدوده دیگر نیازی به کالیبراسیون مجدد ندارد. الکترود چهار حلقه از جنس فولاد ضد زنگ دارای سنسور دمای داخلی است که به طور خودکار تغییرات دما را جبران می کند. برای اندازه گیری مقاومت، دستگاه کالیبره می شود و در صورت لزوم می توان کالیبراسیون را تنظیم کرد. الکترود مقاومت اچ وان سی و سه شانزده دی به راحتی تمیز می شود و نیاز به نگه داری کمی دارد. هم چنین از یک سنسور دما داخلی برای جبران خودکار تغییرات دما برخوردار است. ضریب دما از دو تا هفت درصد توسط کاربر قابل انتخاب است. هنگام خرید ای سی متر پرتابل در اراک برای این مدل باید بدانید که این دستگاه مناسب برای تهویه مطبوع، نرم شدن آب، معدنی زدایی، اسمز معکوس و کاربرد های آب آشامیدنی می باشد. ویژگی های اصلی این مدل شامل دو الکترود، تشخیص خودکار پراب، راهنمای عملکرد روی صفحه و جبران خودکار دما شناسایی گردیده است. مدل دوم ای سی متر هانا مدل اچ ای نود و نه سی و سه ده می باشد این دستگاه ابزاری است که به طور خاص برای رفع نیاز به اندازه گیری هدایت صحیح و سریع در خاک و مایعات طراحی شده است. رابط پی سی نتایج آزمایش را مستقیما از طریق پورت یو اس بی یا پریز کابل، روی رایانه ای که با نرم افزار سازگار برنامه ریزی شده است ، بارگیری کنید. الکترود قابل تعویض، در صورت نیاز به تعویض الکترود ، نیازی به تعویض کل دستگاه نیست. الکترود های اضافی و جایگزین برای این محصول موجود است. این دستگاه با دو پراب عرضه می شود اولین پراب از جنس فولاد ضد زنگ و نوک مخروطی برای اندازه گیری مستقیم خاک و دومین پراب برای محلول های غنی شده با کود. در هنگام خرید ای سی متر پرتابل در اراک این مدل باید در نظر داشته باشید که این دستگاه رسانایی خاک و همچنین فعالیت نمک را اندازه گیری می کند. مقیاس های مختلف را می توان از طریق دو کلید در صفحه جلو انتخاب کرد و دو ال ای دی نشان می دهد که کدام پارامتر در حال آزمایش است. علاوه بر این ، این دستگاه به یک ال ای دی هشدار مجهز است که اگر خاک خیلی خشک باشد یا مواد مغذی مانند پتاسیم یا ازت کم باشد، روشن می شود.


قبل از شروع آزمایشات بعدی می توان آب مین زدایی شده به خاک اضافه کرد. اندازه گیری مستقیم خاک توسط الکترود فولاد ضد زنگ تسهیل می شود. پس از وارد شدن به زمین، کاربر به سادگی منتظر می ماند تا دستگاه اندازه گیری شده را توسط الکترود نشان دهد. مدل بعدی که در خرید ای سی متر پرتابل در اراک معرفی می گردد مدل اچ آی هشتاد و هفت سی و چهار که سختی سنج پرتابل می باشد. این دستگاه کل مواد جامد محلول را در بیش از سه دامنه اندازه گیری می کند. دستگاه دارای یک پراب چهار حلقه ای قوی است و قرائت سریع و دقیق را تضمین می نماید. جبران دما با کمک سنسور دما در پراب بصورت خودکار انجام می شود. با هندلینگ ساده ، این دستگاه یک دستگاه همه کاره به شمار می رود. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان نمایشگر بزرگ پشتیبانی کاربر، محدوده چند اندازه گیری، اندازه گیری انتخاب دامنه با فشار دادن ساده یک دکمه، الکترود چهار حلقه، دستکاری آسان، نشانگر شارژ باتری و اطلاعات پشتیبانی کاربر در هنگام کالیبراسیون را نام برد. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت ای سی متر پرتابل در اراک و مشخصات فنی این دستگاه با این مدل، با ما تماس بگیرید. مدل بعدی که مورد بررسی قرار می دهیم هدایت سنج پرتابل مدل اچ آی نود و هشت سی و پنج می باشد. این دستگاه پرتابل ای سی، سختی سنج و شوری سنج است که برای استفاده در مناطق تولید و کنترل کیفیت طراحی کرده اند. با یک پراب هدایت چهار حلقه ای فراهم می شود تا چهار دامنه اندازه گیری را امکان پذیر کند. قرائت رسانایی با جبران دمای خودکار تنظیم می شود و از اندازه گیری دقیق کاربران اطمینان حاصل می شود. هنگام خرید ای سی متر پرتابل در اراک در این مدل باید به ویژگی های آن توجه کنید که می توان به الکترود چهار حلقه، چهار حالت اندازه گیری و جبران خودکار دما اشاره کرد. این دستگاه یک راه حل ایده آل برای اندازه گیری دقیق رسانایی، جامدات جامد محلول، شوری و دما در یک دستگاه دستی است. با ویژگی تنظیم مجدد محدوده های ای سی و تی دی اس، دستگاه به طور خودکار اندازه گیری را در بالاترین وضوح ممکن تنظیم می کند. در میان بسیاری از ویژگی های قابل انتخاب توسط کاربر، می توان به جبران دمای خودکار، دستی یا غیرفعال ، ضریب دمای قابل تنظیم و ضریب تبدیل اشاره کرد. اگر هنگام اندازه گیری فشار داده شود، دکمه نقطه پایان خودکار هنگام رسیدن به ثبات برای ضبط راحت تر داده، صفحه نمایش را مسدود می کند. محفظه ای سی متر پرتابل مدل اچ ای نود و هشت سی و پنج با درجه بندی آی پی شصت و هفت کاملا ضد آب است و برای مقاومت در برابر شرایط سخت میدان ساخته شده است. پرابی که به همراه دستگاه ارائه می شود یک پراب چهار حلقه با سنسور دمای داخلی است که در برابر گرفتگی مقاومت می کند و به راحتی تمیز می شود.

نرمال لابو

نرمال لابو

ال سی دی بزرگ و چند سطح خواندن اولیه، دما، راهنما های کالیبراسیون و توابع متر را به طور هم زمان نشان می دهد. نماد ها و پیام ها روی ال سی دی وضعیت اندازه گیری را نشان می دهند و به راهنمایی کاربران در طی کار کمک می کنند. حال به بررسی ویژگی های این مدل در یک نگاه می پردازیم. گفتیم این دستگاه شامل پراب چهار حلقه می باشد. یک پراب چهار حلقه از جنس استنلس استیل است که یک راه حل دقیق برای قرائت ای سی، تی دی اس و شوری ارائه می دهد. فناوری چهار حلقه امکان اندازه گیری بیشتر در یک پراب را فراهم می کند، در حالی که دو فناوری پراب در دامنه اندازه گیری محدود می باشد. این الکترود دارای یک پراب دمای داخلی است که امکان خواندن دما را فراهم می کند ، همچنین یک آستین محافظ پی وی سی دارد که دوام را هنگام اندازه گیری در فضای باز تضمین می کند. این دستگاه سه حالت اندازه گیری را ارائه می دهد ای سی، تی دی اس و شوری. کاربران می توانند با فشار دادن ساده دکمه محدوده به راحتی بین حالت های اندازه گیری جابجا شوند. این دستگاه دارای فاکتور تی دی اس قابل تنظیم می باشد. مقدار تی دی اس در محلول های آبی با هدایت متناسب است. نسبت بین دو پارامتر به محلول اندازه گیری شده بستگی دارد. این دستگاه دارای ضریب تی دی اس قابل تنظیم از چهار دهم تا هشت دهم است که به کاربران اجازه می دهد ضریب تبدیل مناسب ترین راه حل خاص خود را انتخاب کنند. جبران خودکار دما از دیگر ویژگی های این دستگاه است. از آنجا که دما تأثیر مهمی در رسانایی و در نتیجه تی دی اس و میزان شوری دارد، داشتن دستگاه که قرائت های جبران شده از دما را ارائه می دهد بسیار ارزشمند می باشد. الکترود این دستگاه دارای یک سنسور دمای داخلی است که به طور خودکار اثرات دما را در محدوده منفی بیست تا صد و بیست درجه سانتیگراد نشان می دهد. کاربران هم چنین این امکان را دارند که جبران درجه حرارت دستی را انتخاب کرده یا آن را برای اندازه گیری واقعی ای سی و تی دی اس غیرفعال کنند. ویژگی دیگر ضریب جبران دما قابل تنظیم می باشد. ضریب جبران دما، همچنین به عنوان بتا شناخته می شود، از صفر تا شش درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. این عامل خواندن درصد تعیین شده را برای هر درجه تغییر درجه سانتیگراد در نمونه اصلاح می کند. کالیبراسیون خودکار ویژگی اخر این دستگاه است که می توان به طور خودکار در یک نقطه در یک محلول استاندارد ای سی کالیبره کرد. برای کالیبراسیون ای سی می توان از طیف وسیعی از استاندارد های حفظی استفاده کرد که به طور خودکار قرائت تی دی اس را کالیبره می کند. تا اینجا چهار مدل از دستگاه ای سی متر پرتابل را مورد برسی قرار دادیم اگر تمایل به خرید ای سی متر پرتابل در اراک داشتید می توانید با کارشناسان فروش نرمال لابو تماس بگیرید و جهت بررسی مدل های ای سی متر پرتابل راهنمایی لازم را بگیرید. جهت آگاهی از قیمت ای سی متر پرتابل در اراک به وبسایت نرمال لابو مراجعه فرمایید.

سخن پایانی

در پایان به نقد و بررسی اجمالی در رابطه با فروش ای سی متر پرتابل در اراک می پردازیم. گفتیم این دستگاه ابزاری دقیق برای اندازه گیری کنداکتیویتی مایعات در چهار محدوده میکرو و میلی زیمنس بر سانتی متر است و کابرد های زیادی در صنعت و کشاورزی دارد. این دستگاه هدایت الکتریکی را با دقت مثبت و منفی یک درصد اندازه گیری کرده و علاوه بر کنداکتیویتی توانایی سنجش دما را نیز دارد. در نمونه های با دما های متفاوت قابلیت جبران سازی دمایی برای این ای سی متر پرتابل قرار داده شده است. این دستگاه ابزاری دقیق با بدنه و الکترودی مقاوم است که در برابر آسیب های فیزیکی تاب آوری بالایی از خود نشان می دهد. کابل یک متری و باتری با طول عمر بالا از مزایای دیگر این دستگاه است. وزن دستگاه چهارصد و پنجاه گرم است و باتری آن تا صد ساعت کار مداوم را می تواند پاسخگو باشد. کالیبراسیون هدایت سنجی این ای سی متر پرتابل تک نقطه ای می باشد و در محدوده دمایی صفر تا پنجاه درجه سانتیگراد کار می کند. در پایان باید بگوییم که یک هدایت سنج ایده آل که در قیمت ای سی متر پرتابل در اراک تاثیر گذار است چه مشخصه هایی را می تواند داشته باشد. دقت اندازه گیری، بازه اندازه گیری، داشتن سنسور دمایی، قابلیت کالیبره سازی خودکار، قابلیت اندازه گیری میزان قلیایی و اسیدی بودن محلول، امکان اندازه گیری اکسیژن تا بیست پی پی ام، مجهز به مدهای هدایت تی دی اس دما و شوری و قابلیت ثبت و ذخیره اطلاعات در حافظه از جمله مشخصه هایی هدایت سنج یا ای سی متر ایده آل می باشد.

نرمال لابو