advertise

فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک

خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک

فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک، خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک، کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک، انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک، ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک و موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک موضوعاتی هستند که در این مقاله پیرامون آن ها صحبت شده است. خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، امری ضروری برای آزمایشگاه ها می باشد. برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک و فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک، لازم است تا با تاریخچه آزمایشگاه، آشنایی کافی داشته باشیم. آزمایشگاه مکان نمونه مدرنیته است. در آن، انسان و ماشین، ارگانیسم ها و مکانیسم ها، بدن و فناوری با یکدیگر ترکیب می شوند و در تضاد با یکدیگر قرار می گیرند تا حقایق علمی جدیدی تولید کنند. با این حال، آغاز آزمایشگاه را باید در اوایل دوره معاصر یافت. به ویژه از قرن هفدهم به بعد از کارگاه های کیمیاگران و داروسازان به عنوان آزمایشگاه یاد می شد. در چارچوب اصلاحات دانشگاهی قرن نوزدهم، آزمایشگاه های شیمی، فیزیک و زیست شناسی به طور فزاینده ای به مکان های واقعی تحقیقات تبدیل شدند. در این فرآیند، فرهنگ های آزمایشگاهی متمایز در کشورهای مختلف، یکدیگر را غنی کردند، اما در عین حال با یکدیگر رقابت نیز کردند. تصور علم بدون آزمایشگاه غیرممکن است. مفهوم و تصویر ما از علم اساسا توسط پدیده ها و فرآیند های طبیعی تعریف می شود. اواخر قرن نوزدهم، ساختمان هایی که مخصوصا برای کارهای آزمایشی ساخته شده بودند، به مکان های تولید علم تبدیل شدند. این دوران، شروع آزمایش های حرفه ای در آزمایشگاه ها بود. آزمایش های حرفه ای، نیاز به وسایل و تجهیزات خاصی داشت. یکی از این وسایل، پیپت بود. از پیپت برای جابجا کردن مایعات با حجم دقیق استفاده می کردند. خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک را می توانید از سایت نرمال لابو انجام دهید. در ادامه باید به این نکته اشاره کنیم که آزمایشگاه به عنوان محل کار شیمیدان، فیزیکدان و زیست شناس در این دوره به فضایی از دانش تبدیل شد که اولین مرحله تولید علم نام گرفت.

نرمال لابو

نرمال لابو

آزمایشگاه مکانی بود که در آن ترکیب ها و تقابل های انسان و ماشین، بدن و فناوری، ارگانیسم و مکانیسم رخ می داد که اثرات آن ثبت، اندازه گیری و محاسبه می شد. برای این اعمال، نیاز به وسایل خاصی بود. پپیپت یکی از این وسایل بود که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گرفت. برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، می توانید به سایت نرمال لابو مراجعه کنید. خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک به راحت ترین شکل در سایت نرمال لابو انجام می پذیرد. در ادامه به تاریخچه آزمایشگاه نیم نگاهی می اندازیم. اصطلاح لاتین آزمایشگاه از واژه لاتین لابور به معنای تلاش که قبلا در دوره قرون وسطی استفاده می شد، گرفته شده است. با این حال، تنها در اواخر قرن شانزدهم بود که این اصطلاح معنایی را که در زبان های مدرن امروزی دارد به خود گرفت. در قرن چهاردهم، واژه آزمایشگاه صرفا به معنای یک شغل بود. اولین کاربردهای اصطلاح مربوط به آزمایشگاه را می توان در اواسط قرن پانزدهم میلادی در صومعه ها پیدا کرد. در آن زمان به اتاق نسخه برداری برای کاتبان در صومعه های قرون وسطی، کلمه آزمایشگاه به کار می رفت. در قرن شانزدهم، آزمایشگاه عمدتا به کارگاه های کیمیاگران، داروسازان و متالوژیست ها اطلاق می شد و متعاقبا به همه مکان هایی اطلاق شد که در آن پدیده ها و فرآیندهای طبیعی با استفاده از ابزار و ابزار مورد بررسی قرار می گرفتند. تعمیم معنای مدرن اصطلاح آزمایشگاه، با تمرکز آن بر علم، در اواخر قرن بیستم رخ داد. به عنوان مثال، همانطور که در دایره المعارف آلمانی بروکس تعریف شده است، در آلمان امروزی اصطلاح آزمایشگاه، فضای کاری برای آزمایش های علمی و فنی، اندازه گیری ها، وظایف ارزیابی، کنترل ها و غیره با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای این وظایف را توصیف می کند. به طور کلی، فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد فعلی، آزمایشگاه را به عنوان ساختمانی مجزا برای انجام تحقیقات عملی در علوم طبیعی تعریف می کند.


پیپت ابزاری ست که در این آزمایشگاه ها استفاده می شود. فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک به وسیله سایت نرمال لابو انجام می پذیرد. شما عزیزان برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک می توانید به سایت نرمال لابو مراجعه نمایید. با توجه به تمرکز بر کسب دانش با ابزارهای مادی عملی، تاریخ آزمایشگاه را باید به عنوان پیوندی نزدیک با تاریخ تئاتر، باغ های گیاه شناسی، رصدخانه ها و سایر فضاهای دانش در نظر گرفت. در واقع، یکی از اولین آزمایشگاه هایی که اطلاعات دقیقی در مورد آن وجود دارد، مرکز تحقیقاتی ای است که در اواخر قرن شانزدهم برای ستاره شناس دانمارکی تیکو براهه در اورنبورگ ساخته و تجهیز شد. ساختمان قلعه هانند براهه در جزیره ون در اورسوند به سه قسمت تقسیم می شد. طبقه فوقانی دارای تجهیزات نجومی بود و برای رصد آسمان استفاده می شد. زیر آن، آزمایشگاه ریاضی با جداول برای نقشه ها و محاسبات قرار داشت. این تقسیم و چیدمان، منعکس کننده این فرض براهه بود که جهان صغیر و کلان با یکدیگر مطابقت دارند. معروف ترین سخن براهه این بود که با نگاه کردن به بالا، پایین را می بینم و با نگاه کردن به پایین، بالا را می بینم. در حکاکی های چوبی قرن شانزدهم که آزمایشگاه ها را به تصویر می کشند، هیچ اشاره صریحی به نجوم وجود ندارد. به عنوان مثال، در مورد هانس ویدیتز، یا پیتر بروگل بزرگ، آزمایشگاه به عنوان یک فضای کاری درهم ریخته ظاهر می شود که ظروف و ابزار متعددی در اطراف آن پراکنده شده اند. در این قسمت تحت عنوان خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، با قسمتی از تاریخچه آزمایشگاه ها اشنا شدیم. خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک با مراجعه به سایت نرمال لابو بسیار آسان است شما با مراجعه به سایت نرمال لابو، خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب انجام خواهید داد.

نرمال لابو
نرمال لابو

قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک

قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک امری ست که ذهن تمامی کسانی که قصد خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک را دارند، درگیر می کند. به همین منظور، در ادامه این مقاله تحت عنوان فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک، به قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک می پردازیم. در ادامه مبحث قبل با عنوان خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، تاریخچه آزمایشگاه را برای شما بیان می داریم. در اواخر قرن هفدهم، آزمایشگاه کیمیاگری به اولین نقطه برای نوع جدیدی از علم تبدیل شد. هدف این علم کشف حقایق مفید در مورد طبیعت با اقدامات مشخص و در انجام این کار، کمک به نوسازی جهان بود. فرانسیس بیکن و رابرت بویل این دیدگاه را ترویج کردند که صنایع دستی انسان، باید طبیعت را به چالش بکشد تا آن را به خاطر حقیقت و سودمندی تسلیم کند. بویل با آزمایش هایی که در آزمایشگاه شیمی و فیزیک انجام می داد، تمرینی را ایجاد کرد که در آن، آزمایش ها در برابر مخاطبان انجام می شد و سپس به گونه ای منتشر می شد که به راحتی قابل درک باشد تا دیگران بتوانند آن ها را تکرار کنند. این روش جدید و فعال برای آموزش مفاهیم، هدف اولین آکادمی های علمی بود. دلیل خوبی وجود داشت که نمونه های اولیه آزمایشگاه ها اغلب کتاب ها را با وسایل همراه می کردند. به این ترتیب، ترکیب جدیدی از دانش دستی و متنی به صورت بصری نشان داده شد و آزمایشگاه را نه تنها به عنوان مکان کار دستی، بلکه به عنوان فضای خواندن و نوشتن نیز تعریف کرد. شاید این تغییر، امری تعیین کننده در تاریخ آزمایشگاه های مدرن باشد. کارگاه های مانند آزمایشگاه برای مدت طولانی وجود داشتند.


اما قصد استفاده از چنین فضاهایی برای کشف دانش علمی به وسیله فعالیت بدنی و همچنین ثبت این دانش بر روی کاغذ، امری جدید بود. از وسایل مورد استفاده در این آزمایشگاه ها، می توان پیپت را نام برد. قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک را می توانید در سایت نرمال لابو بیابید. برایی خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک نیز می توانید از طریق سایت نرمال لابو اقدام کنید. باید بدانید که تعامل بین فرهنگ های علمی و هنری در دوران رنسانس، مهم ترین منبع برای دگرگونی ارزش ها بود که به مشروعیت بخشیدن به کار بدنی در فضایی که به ویژه طراحی شده به عنوان وسیله ای برای تولید دانش علمی انجامید. در واقع، می توان گفت که تنها از طریق همین وابستگی متقابل علم، صنایع دستی و نوشتار بود که اصطلاح آزمایشگاه، معنای نهایی خود را دریافت کرد. محل تولید دانش علمی. با این حال، حتی در اواخر قرن هجدهم، این مفهوم از آزمایشگاه هنوز فراگیر نشده بود. علیرغم پیشرفت های علم شیمی که به ویژه توسط آنتوان لاووازیه هدایت می شد، آزمایشگاه عمدتا یک کارگاه، مکانی برای تولید ترکیبات شیمیایی باقی ماند. حتی در دهه هفتاد میلادی، تصویر آزمایشگاه بیشتر بر جنبه تولید مواد شیمیایی در ذهن ها خطور می کرد. بنابراین، آزمایشگاه در دایره المعارف بریتانیکا به عنوان خانه کار شیمیدان"پ، به عنوان مکانی که داروسازان و متخصصان آتش نشانی کار خود را انجام می دهند، توصیف شده است. اکنون، آزمایشگاه به مکانی گفته می شود که برای تولید علم به کار می رود. در این آزمایشگاه ها از وسایل و تجهیزات خاصی استفاده می شود که به آن ها تجهیزات آزمایشگاهی گفته می شود. پیپت یکی از این وسایل می باشد. برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، باید قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک را دانست. برای آگاهی از قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک می توانید به سایت نرمال لابو مراجعه نمایید. قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک در سایت نرمال لابو پایین تر از دیگر فروشگاه ها می باشد. زیرا فروشگاه نرمال لابو اولویت خود را در رضایت مشتریان خود قرار داده است.

نرمال لابو
نرمال لابو

کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک

کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک چیست، نخستین پرسشی ست که با برخورد به پیپت به ذهن دانشجویان علوم آزمایشگاهی می رسد. قبل از خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، لازم است که از کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک، مطلع شوید. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان با کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک، اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد. پیپت آزمایشگاهی، یک لوله شیشه ای یا پلاستیکی کوچک است که برای انتقال مایعات از یک ظرف به ظرف دیگر، به کار می رود. پیپت ها از ابزار های متداول آزمایشگاهی به حساب می آیند و کاربرد های زیادی دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور مختصر با این ابزار آشنا شویم، تاریخچه ی آن را بشناسیم و با کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک آشنا شویم. پیپت ها از قرن هجدهم میلادی، دورانی که شیمی دانی به نام فرانسیس دسیلورز از آن ها برای مطالعات مربوط به سنجش اسید و باز ها استفاده کرد، وجود داشته اند. بعدها دانشمندی به نام گی لوساک، اصلاحاتی بر روی پیپت انجام داد و عملکرد آن را بهبود بخشید. چند سال بعد، زیست شناس فرانسوی لوئیس پاستور، که فرآیند پاستوریزاسیون را اختراع کرد، پیپت های پاستور را ایجاد کرد تا نمونه ها بدون آلودگی منتقل شوند. تا دهه پنجاه میلادی، تغییرات کمی در این ابزار پرکاربرد آزمایشگاهی صورت گرفت. در آن زمان، تکنسین ها به جای استفاده از پوار بالای پیپت، از دهان خود برای کشیدن مایع به داخل پیپت استفاده می کردند. این روش استفاده خطرات زیادی داشت زیرا ممکن بود مواد شیمیایی وارد دهان تکنسین بشود. به عنوان مثال این کار باعث شد که باسیل های حصبه بطور تصادفی وارد دهان یک پزشک شود.


در دهه پنجاه میلادی، دانشمندی به نام هاینریش شنیتگر، یک سیستم پمپ پیستونی را ابداع کرد که می توانست حجم های کم و دقیق مایع را وارد پیپت کند. همچنین در دهه هفتاد میلادی، پیپت با حجم قابل تنظیم و سپس پیپت های چندکاناله معرفی شدند. کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک، بسته به انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک، متفاوت است. این بدین معنی ست که کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک در انواع مختلف این وسیله تفاوت دارد. برای آشنایی بیشتر با این تفاوت ها، لازما ست تا انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک را بهتر بشناسیم. همانطور که گفته شد، پیپت ها از شیشه یا پلاستیک ساخته شده و برای انتقال مقادیر معین و قابل اندازه گیری از مایعات به کار می روند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که یا حجم مشخصی از مایع را در خود جای دهند و یا حجم مشخصی از مایع را تحویل دهند یا تولیدکنند. نوع پیپت از لحاظ کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک را روی آن چاپ می کنند. پیپت های نوع اول دارای یک حجم مشخص هستند اما حجم دقیقی از مایع را تحویل نمی دهند. ولی پیپت های نوع دوم، حجم دقیقی از مایع را تحویل می دهند. برای خرید انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک، لازم بود تا با کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک آشنا شویم و این اتفاق نیز افتاد. فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک، به وسیله فروشگاه نرمال لابو اتفاق می افتد. با خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک از سایت نرمال لابو، باکیفیت ترین پیپت آزمایشگاهی را دریافت خواهید کرد. به علاوه کیفیت بالا، محصولات سایت نرمال لابو از قیمت مناسب نیز برخوردار هستند.

نرمال لابو
نرمال لابو

انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک

انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک در آزمایشگاه ها وجود دارد. کاربرد پیپت آزمایشگاهی در اراک، باعث شکل گیری انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک شده است. پیپت های حجمی، یک نوع از انواع پیپت ها می باشند. پیپت های حجمی، یک حجم از پیش تعیین شده مایعات را منتقل می کنند. این نوع از پیپت ها شکل خاصی دارند و به صورت یک شافت لوله مانند بوده که در وسط آن یک مخزن کوچک قرار دارد. این نوع پیپت ها را پیپت حبابدار نیز می نامند. وقتی پیپت را از مایع پر می کنیم، بیشتر مقدار مایع، داخل آن مخزن قرار می گیرد. برای استفاده از این پیپت ها، یک قطعه لامپ مانند که معمولا از لاستیک ساخته شده، به بالای آن وصل می کنیم. این قطعه، پوار نام دارد. هنگامی که می خواهیم مایع را به داخل پیپت منتقل کنیم، ابتدا پوار را با دست می فشاریم و سپس نوک پیپت را داخل مایع قرار می دهیم. حال برای اینکه مایع به داخل پیپت برود، فشار روی پوار را بر می داریم. به دلیل اختلاف فشاری که بوجود می آید، مایع به داخل لوله می رود. در حالی که ممکن است کمی ابتدایی به نظر برسد، پیپت های حجمی یا حبابدار، بسیار دقیق هستند. آن ها نسبت به حجم مشخصی کالیبره شده اند و نمی توان از آنها برای اندازه گیری دقیق مقادیر مایع کمتر از ظرفیت مشخص شده استفاده کرد. برای خرید انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک می توانید به فروشگاه اینترنتی نرمال لابو مراجعه کرده و خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک را از این طریق کامل کنید. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه نرمال لابو نیز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.


پیپت های مدرج و میکروپیپت ها نوع دیگر پیپت ها می باشند. پیپت های مدرج همانند استوانه مدرج، درجه بندی شده اند و می توانند حجم های مختلفی را انتقال دهند. پیپت های مدرج با مقیاس های کوچک کالیبره شده اند و اغلب قابل تنظیم هستند. یعنی به کاربر اجازه می دهند که مقدار دقیقی از مایعات را تهیه کند. میکروپیپت ها بسیار دقیق هستند و می توانند برای انتقال مایعات در حجم های میکرو لیتری به کار روند. این نوع از پیپت، دانشمندان و تکنسین ها را قادر می سازد تا اندازه گیری ها و آزمایش های بسیار دقیقی انجام دهند. نکته قابل توجه درباره این پپیت ها این است که میکروپیپت ها، ابزارهایی با بار فنر بوده و نیاز است که به طور منظم حداقل سه تا شش ماه یکبار توسط تولیدکننده و یا با فرآیند توزین آب در دمای مشخص، به طور مجدد کالیبره شوند. خرید این نوع از انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک، در سایت نرمال لابو میسر است. سایت نرمال لابو فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک را بر عهده دارد. نوع دیگر انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک، پیپت پاستور می باشد. این نوع پیپت که نامش از مخترع آن، لوئی پاستور گرفته شده، شبیه به قطره چکان است و می تواند برای انتقال مقدار کم از مایعات به کار برود. این نوع پیپت از شیشه یا پلاستیک ساخته می شود و برای استفاده از آن، باید از یک قطعه لامپ مانند که معمولا از لاستیک ساخته شده، در بالای آن نصب شود. از پیپت پاستور ها نمی توان برای انتقال حجم های مشخص مایعات استفاده نمود. خرید تمامی انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک را می توانید از سایت نرمال لابو تهیه کنید. با خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک از سایت نرمال لابو می توانید از مزایای پیپت آزمایشگاهی در اراک استفاده کنید.

نرمال لابو

برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک

نرمال لابو

ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک

در قسمت های قبل، با خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک، قیمت پیپت آزمایشگاهی در اراک و انواع پیپت آزمایشگاهی در اراک آشنا شدیم. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک به دست می آوریم. نگهداری و حفاظت از وسایل آزمایشگاهی از مهم ترین مسائل آزمایشگاه می باشد. نگهداری از پیپت نیز راه هایی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. نحوه استفاده و تمیزکردن پیپت ها قوانینی دارد که در این بخش تحت عنوان ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک صرف نظر از نوع پیپت، توجه و دقت، برای استفاده از آن اهمیت زیادی دارد. به خصوص اگر پیپت مورد استفاده، شیشه ای باشد، هنگام استفاده از آن باید بیشتر دقت کنیم. پس از این که مایع را به داخل پیپت انتقال دادید، به آرامی به نوک پیپت ضربه بزنید تا قطرات اضافی مایع بریزد. هنگامی که می خواهید مایع را از پیپت خارج کنید، آن را با زاویه ده الی چهل و پنج درجه نگه دارید. پیپت ها هر بار پس از استفاده، نیاز به تمیز کردن دارند تا از آلوده شدن محتویات بعدی، جلوگیری شود. در مورد میکروپیپت ها، در هر بار استفاده، باید از سر سمپلر پلاستیکی جدید استفاده کرد. جهت نگهداری از پیپت لازم است تا هر روز آن را با شوینده و محلول های مناسب و مخصوص، تمیز نمایید. البته باید مواظب باشید تا در هنگام شست و شو، نوک پیپت نشکند و ترک بر ندارد چرا که در اینصورت دقت خود را از دست داده و دیگر کالیبره نیست. پیپت ها را استریل کنید. البته باید توجه شود که استریل شدن آنها باید مطابق دستورات سازنده باشد زیرا که بعضی از آن ها با درجه حرارت صد و بیست درجه سانتی گراد و برخی دیگر با جدا شدن تمام اجزا از هم استریل می شوند. در صورت استفاده از پیپت برای جابجایی مواد زیان آور و خورنده لازم است تا قبل از استفاده مجدد آن را کاملا تمیز و استریل و حتی در صورت لزوم آن را از مراحل کاری حذف کنید. کیفیت پیپت آزمایشگاهی در اراک، تأثیر زیادی بر دقت و حتی عمر مفید آن دارد. ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک، نشانگر کیفیت آن است. برای همین خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک از فروشگاهی معتبر، می تواند راه حل مناسبی برای خرید پیپت آزمایشگاهی باکیفیت باشد. برای دریافت مشاوره، می توانید با کترشناسان مجموعه نرمال لابو در ارتباط باشید کارشناسان مجموعه نرمال لابو ویژگی های پیپت آزمایشگاهی در اراک را برای شما بازگو خواهند کرد.

موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک

موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک، بسیار زیاد است. پیپت آزمایشگاهی در اراک کاربرد های زیادی در آزمایشگاه ها دارند. در ادامه با موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک آشنا خواهیم شد. در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک بیشتر در آزمایشگاه های شیمی می باشد. از کاربرد پیپت ها می توان به استفاده از آن ها در آزمایشگاه های بالینی و تحقیقاتی برای برداشت حجم های کم مایعات با دقت زیاد اشاره کرد. این قطعات مصرفی کاربردشان در دقت و سرعت در انجام آزمایشات آزمایشگاهی ست که با حجم های متفاوت و در انواع شیشه ای و پلاستیکی در بازار عرضه می شوند. پیپت ها معمولا یکبار مصرف هستند اما برخی از آن ها که عمدتا جنسشان شیشه ای ست، می توانند به دفعات بیشتر نیز مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه این مطلب با موضوع موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک، در مورد نحوه کار با پیپت آزمایشگاهی در اراک صحبت خواهیم کرد. برای این کار باید سرسمپلر نو را با توجه به مشخصات پیپت به آن متصل نمایید. از آلوده شدن سرسمپلر با مواد دیگر جلوگیری نموده و از محکم بودن اتصال سرسمپلر اطمینان حاصل نمایید. پیستون را تا میانه فشار دهید. در این موقعیت نوک سرسمپلر نباید با سطح مایع تماس پیدا کند. نوک سرسمپلر را در داخل مایع قرار دهید یا از توصیه های سازنده استفاده نمایید و پیپت را کاملا در حالت عمودی نگهداری کنید. پیستون را به آرامی و بطور کامل رها کنید تا مایع را برداشت کند. قبل از اینکه سرسمپلر را از داخل مایع خارج کنید حداقل دو ثانیه صبر کنید. نوک سرسمپلر را در لوله آزمایش در زاویه سی تا چهل و پنج درجه با دیواره داخلی لوله نگه دارید. اگر لوله آزمایش که گیرنده مایع است و دارای محلول می باشد، از تماس نوک سرسمپلر با محلول داخل لوله آزمایش خودداری نمایید. محتویات داخل سرسمپلر را با فشار دادن پیستون خالی نمایید. در تمام مراحل اطمینان حاصل نمایید که نوک سرسمپلر و سطح داخلی لوله گیرنده مایع در تماس هستند. به آرامی نوک سرسمپلر را در سطح داخلی در ارتفاع هشت تا ده میلی متر از سر لوله حرکت دهید تا قطره ای در نوک سرسمپلر باقی نماند. پیستون را فشار دهید. این کار قطره باقی مانده در داخل سرسمپلر را با بیرون راندن هوا خالی می کند. پیپت را تا بیرون آوردن از لوله آزمایش در همین حالت نگه دارید. به محض اینکه پیپت را از لوله آزمایش خارج کردید، پیستون را به حالت اولیه برگردانید. سرسمپلر را با فشار دادن دکمه انتهای پیپت دور بیندازید. با استفاده از موارد گفته شده می توانید از پیپت به بهترین شکل استفاده کنید. موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک بسیار زیاد است. اگر شما نیز از موارد استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک، بهره می برید، می توانید خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک را از سایت نرمال لابو انجام دهید.

نرمال لابو
نرمال لابو

نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک

در این قسمت از مقاله فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک، نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک را بیان خواهیم کرد. آشنایی با نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک می تواند به شما در استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک کمک کند. با آشنایی با نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک، در زمان و انرژی شما صرفه جویی خواهد شد. در ادامه نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک را خواهیم گفت. با این نکته آغاز می کنیم که در هنگام کار با پیپت و پیپت کردن هرگز از دهان استفاده نکنید. برای این کار می توانید از حباب مخصوص و پوآراستفاده نمایید. باید توجه شود که در صورت پیپت کردن با دهان باید با قرار دادن پنبه در قسمت دهانه، از وارد شدن مایع به دهان جلوگیری نمایید. برای برداشتن و خارج کردن محلول، باید پیپت را بصورت عمود نگه دارید. هرگز برای خروج مایعات، در داخل پیپت فوت نکنید. در صورت استفاده از مواد سمی و خطرناک، لازم است تا تمام نکات ایمنی را رعایت نمایید. در هنگام کار با پیپت، به حجم های مختلف پیپت که با کد بندی های رنگی مشخص شده اند توجه نمایید. این نکات تکمیلی در مورد پیپت آزمایشگاهی در اراک، ما را در استفاده از پیپت آزمایشگاهی در اراک یاری می نماید. فروش پیپت آزمایشگاهی در اراک در سایت نرمال لابو انجام می پذیرد. برای خرید پیپت آزمایشگاهی در اراک کافی ست که به سایت نرمال لابو مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید. سپس، محصول مورد نظر خود را با بسته بندی مناسب درب منزل تحویل خواهید گرفت. باید به این نکته توجه کرد که اکثر لوازم آزمایشگاهی بسیار به ضربه حساس هستند و محافظت نکردن از آن ها باعث خسارت های زیادی می شود. به همین دلیل است که فروشگاه نرمال لابو تمام تلاش خود را انجام می دهد تا محصول خریداری شده را با بهترین بسته بندی به خریدار، برساند. اگر هنوز نیز در خرید خود از فروشگاه نرمال لابو شک دارید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجرب نرمال لابو ارتباط برقرار کنید. کارشناسان نرمال لابو همواره در تلاش اند تا شما را برای خرید بهترین محصول مشاوره دهند. با خرید از فروشگاه اینترنتی نرمال لابو، طعم خریدی به صرفه و بدون غدغه را خواهید چشید.