advertise

فروش پروپانول در تبریز

پروپانول در تبریز چیست

درست است که این مقاله حاصل مطالعه ی دقیق و تحقیق و تفحص پیرامون این سوال که پروپانول در تبریز چیست و همچنین فروش پروپانول در تبریز چه ویژگی هایی را شامل می شود و خرید پروپانول در تبریز چه کاربرد هایی را به دنبال دارد. این مقاله فقط مخصوص شیمی دان ها و پژوهشگران علوم شیمی نیست، بلکه برای هر فردی که بخواهد در زمینه مواد شیمیایی اطلاعات بدست بیاورد، مفید واقع گردیده است. در یک کلام، اگر خواهان تجربه در رابطه با فروش پروپانول در تبریز هستید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در رابطه با سوال پروپانول در تبریز چیست، باید بگوییم که دانشمندان زمان زیادی برای مطالعه بر روی این ماده شیمیایی فوق العاده وقت گذاشته اند. در ابتدا پروپانول در تبریز چیست، باید بگوییم که این ماده ترکیبی بی رنگ و قابل اشتعال با فرمول شیمیایی C۳H۸O در علوم شیمی نام گذاری شده است که بویی قوی را به همراه دارد. این ترکیب با نام ایزوپروپیل الکل نیز در بازار شناخته می شود. از آنجایی که این ماده الکل محسوب می شود، در پاسخ پرسش پروپانول در تبریز چیست، ابتدا در مورد الکل اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم. طبق یافته های موجود، در شیمی به هر ترکیب شیمیایی که یک گروه هیدرکسیل متصل به کربن یک آلکیل داشته‌ باشد، الکل می گویند. در شیمی الکل‌ ها در شمار گروه مهمی از ترکیب‌ های شیمیایی قرار دارند و در واکنش ‌های گسترده‌ ای شرکت می‌ کنند و بسیاری از ترکیب‌ های شیمیایی از آن‌ ها به دست می ‌آیند، به ‌طوری که در کتاب شیمی آلی موریسن و بوید آمده ‌است که اگر به شیمی‌ دانی بگویند او را با ده ترکیب شیمیایی در یک جزیره تنها خواهند گذاشت، الکل یکی از آن‌ ها خواهد بود. بیشتر خانواده‌ های الکل پسوند ول می‌گیرند. که به عوان مثال می توان به مواردی چون بوتانول، اتانول و پروپانول اشاره نمود. 

نرمال لابو

نرمال لابو

پروپانول در تبریز چیست، به ‌طور کلی، زمانی که نام الکل به تنهایی به کار می‌ رود، معمولا منظور همان اتانول است که در واقع همان الکل گرفته ‌شده از جو، عرق یا مشروبات الکلی می‌ باشد. اتانول مایعی بی ‌رنگ و فرار و با بویی بسیار تند است که از تخمیر شکر ها به دست می ‌آید. همچنین گاه به هر گونه نوشیدنی که الکل داشته ‌باشد، الکل می‌ گویند. هزاران سال است که معمولا الکل به عنوان یکی از عامل ‌های اعتیادآور به ‌شمار می ‌آید. الکل‌ های دیگر بیشتر با صفت ‌های مشخص‌ کننده ویژه خود می‌ آیند مانند الکل چوب که همان متانول است. پسوند ول نیز در پایان نام شیمیایی همه الکل‌ ها می ‌آید. احتمالا تقطیر الکل از دو هزار سال قبل از میلاد در تمدن دوره سند آغاز شده است. به همین منظور مردم هند از نوعی نوشیدنی الکلی به نام سورا استفاده می‌ کردند. لازم به ذکر است که بدانید تقطیر الکل از اوایل قرن هشتم برای شیمی دانان اسلامی شناخته شده بود. شیمیدان عرب، الکندی، به روشنی تقطیر شراب را در رساله ای با عنوان کتاب شیمی عطر و تقطیر توصیف کرد. همانطور که می دانید الکل را زکریای رازی پزشک ایرانی به عنوان یک ترکیب شیمیایی کشف کرد. در واقع کشف این ماده دستاوردی بزرگ بود و به پیشرفت در صنعت بسیار کمک کرد. فرانسوی‌ ها بعدا این ماده را دل آلکول نامیدند. همچنین انگلیسی ‌ها نیز در ابتدا این ماده را آلکوهیل نامیدند که بعد ها به صورت الکوهول رسمیت پیدا کرد. الکل‌ ها بسته به نوع کربن که به گروه هیدروکسیل پیوند دارد، به سه دسته نوع اول، نوع دوم یا نوع سوم طبقه‌ بندی می ‌شوند. شایان ذکر است که الکل‌ ها در میان هیدروکربن ‌های هم وزن خود دمای جوش بالاتری دارند که آن را می‌ توان به پیوند هیدروژنی الکل‌ ها نسبت داد. با توجه به این که پیوند بین الکل‌ ها مانند آب، پیوند هیدروژنی است به هر اندازه ‌ای در آب حل می‌ شود. همچنین الکل‌ ها از یک سو بخشی آلی داشته و از سوی دیگر گروه هیدروکسیل دارند بسیاری از مواد آلی را نیز حل می‌ کنند. الکل ها دومین حلال بعد از آب در میان مواد شیمیایی شناخته شده است که برخی از مواد را در خود محلول می‌ نماید. تا اینجا در مورد الکل صحبت کردیم حال به فروش پروپانول در تبریز می پردازیم. پروپانول در تبریز چیست، همانطور که گفته شد پروپانول در دسته الکل ها قرار دارد. پروپانول ترکیبی شیمیایی با چگالی هفتصد و هشتاد و شش هزارم گرم بر سانتی متر مکعب و نقطه انجماد منفی هشتاد و نه و نیم درجه سانتی گراد و نقطه جوش صد و هشتاد و نیم درجه فارنهایت است که در آب، اتر، اتانول و کلروفرم حل می شود و می تواند مواد مختلف از جمله پلی وینیل بوتیرال، اتیل سلولز، انواع روغن ها، رزین های طبیعی و آلکالوئید ها را در خود حل کند. 


پروپانول الکلی است که گاهی اوقات به عنوان ان پروپانول شناخته می شود. پروپانول در تبریز چیست، این مایع بی رنگ، ایزومر دو پروپانول یا ایزوپروپیل الکل است. در طول فرآیند های تخمیری به طور طبیعی به مقدار خیلی کم تشکیل شده و به عنوان حلال در صنعت دارو سازی، تهیه لوازم آرایشی بهداشتی، عطرها، پاک کننده ها، انواع صابون، ضد یخ و عمدتا برای رزین ها و استرهای سلولز استفاده می گردد و سبب افزایش فروش پروپانول در تبریز شده است. پروپانول در تبریز چیست، در واقع این ماده ی شیمیایی توسط هیدروژناسیون کاتالیزوری پروپیون آلدهید تولید می شود. می توان در رابطه با فروش پروپانول در تبریز تفاوت این ماده را با اتانول بررسی کرد. ضد عفونی و تمیز کردن دست ها و همچنین سطوح مختلف از جمله دستگیره های درب و میز های کار از مواردی هستند که باید از ویروس کرونا پاک شوند. اما باید از کدام نوع الکل برای ضد عفونی و تمیز کردن استفاده کرد اتانول یا پروپانول برای انتخاب یکی از این دو الکل خواص آن ها را بررسی می کنیم. به عبارتی می توان گفت هر دو الکل خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند اما هر دو برای ضد عفونی کردن دست مناسب نمی باشند. از طرفی اتانول از آن دسته الکل ها دسته بندی می شود که در نوشیدنی ها کاربرد دارد و قادر است با از بین بردن پروتئین ها و حل کردن چربی های بسیاری از ویروس ها از جمله ویروس اچ آی وی و هپاتیت آ و سلول های باکتریایی آن ها از بین ببرد. این الکل در صابون ها و دستمال های مرطوب استفاده می شود. اما چون پوست را خشک می کند نباید به طور مستقیم و بدون مواد افزودنی مانند گلیسیرین که مانع از خشک شدن پوست می گردد، استفاده واقع شوند. پروپانول یا ایزوپروپیل الکل نیز همانند اتانول سلول های باکتریایی و ویروسی را از بین می برد اما چون بر روی بافت های زنده پوست اثری ندارد. برای ضد عفونی کردن پوست انتخاب بهتری نسبت به اتانول است. بر طبق بررسی های انجام شده برای اثر بخشی بهتر این ترکیب ها برای ضد عفونی و تمیز کردن سطوح کافیست آن را حدود ده دقیقه با این ترکیبات شیمیایی آغشته کنید و مالش دهید. برای خرید پروپانول در تبریز و تهیه این محصول از سایت فروشگاه نرمال لابو هم اکنون می توانید وارد قسمت فروش محصولات شوید و خرید پروپانول در تبریز را سفارش دهید. در فروشگاه نرمال لابو فروش پروپانول در تبریز با بالاترین کیفیت انجام می شود. 

نرمال لابو
نرمال لابو

خرید پروپانول در تبریز

برای خرید پروپانول در تبریز ابتدا می خواهیم روند تولید پروپانول را برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم. برای خرید پروپانول در تبریز یا به عبارت دیگر ایزوپروپیل الکل توجه داتشه باشد که در دهه بیست میلادی توسط شرکتی به نام استاندارد اویل با هیدرات کردن پروپن تولید شد. در آن زمان از این ترکیب برای اکسیداسیون استون استفاده می گردید که در جنگ جهانی اول برای ساختن کردایت نوعی گلوله بدون دود بکار برده می شود. البته خرید پروپانول در تبریز به روش های مختلفی انجام می شود. اما در تجارت به دو روش می توان ساخت که ماده اولیه این دو روش پروپیلن است. روش اول هیدراته کردن غیر مستقیم پروپیلن در حضور کاتالیزگر همگن اسیدی که به عنوان هیدرولیز سولفات نیز شناخته می شود. در این روش از اسید سولفوریک متداول برای جذب پروپیلن استفاده شده و سپس آن را به پروپانول هیدرولیز می کند این روش دارای معایب زیادی است از جمله مصرف زیاد اسید سولفوریک، خوردگی سخت افزاری و مصرف انرژی بالاست که تولید آن را محدود می کند. در روش دوم هیدراتاسیون مستقیم پیروپیلن در حضور کاتالیز گر نا همگن اسیدی یک تکنولوژی و فناوری جدید می باشد که نواقص و ضعف های هیدراتاسیون مستقیم را ندارد. در این روش از کاتالیزور های فعال که با حفاظت محیط زیست سازگار هستند استفاده می شود. از مزایای این روش راندمان بالا، مصرف کم انرژی می توان نام برد. امروزه این روش یکی از روش های توسعه و تولید هیدراتاسیون پروپیلن است. هیدراتاسیون مستقیم دارای سه نوع است که به کاتالیزور بستگی دارد.


اولین نوع روش اسید فسفریک می باشد در این روش استفاده از فسفات فسفاته به عنوان کاتالیزور، این واکنش در فاز گاز اتفاق می افتد و انحلال اسید فسفریک با انتخاب شرایط واکنش که باعث حفظ آب در فاز گاز می شود، مهار می گردد. از این روش برای غلظت بالا پروپیلن به عنوان یک ماده خام استفاده شده است که در هر بار عبور از پروپیلن حجم بسیار زیادی از گاز را تبدیل می کند. دومین نوع را می توان روش تگزاکو نام برد. در این روش یک کاتالیزور زئولیت بسیار فعال و یا رزین کاتیونی مبدل به عنوان کاتالیزور استفاده می شود. از آنجا که کاتالیزور دارای فعالیت خوب و مقاوم در برابر آب است می توان واکنش را در یک درجه واکنش پایین تر انجام داد. در روش سوم یک هیدروپلی سدیم مبتنی بر تنگستن به عنوان یک کاتالیزور استفاده می شود.واکنش در دما و فشار بالا انجام می گردد. از آنجا که درجه حرارت بالا برای تعادل شیمایی نامطلوب است، به منظور افزایش نرخ تبدیل پروپیلن، فشار بالا، نسبت آب بزرگ به الفین استفاده شده است. از میان سه روش فوق، روش اسید جامد دارای مزایای شرایط واکنش خفیف، تبدیل بالاتر پروپیلن و مصرف انرژی پایین تر نسبت به دو روش دیگر بهبود بخشیده اند، توجه مردم را به خود جلب کردند. در سال های اخیر، اکثر کشور ها و مناطق فناوری های جدید را برای خرید پروپانول در تبریز، مانند کره جنوبی و تایوان، به تصویب رسانده اند. در حال حاضر، اکثر تاسیسات فروش پروپانول در تبریز در چین هنوز از روش اسید فرسفریک و روش اسید سولفوریک برای تولید پروپانول استفاده می کنند که در سطح پیشرفته در کشور های خارجی عقب مانده است و نمی توانند نیاز های توسعه اقتصادی را تامین کنند. در رابطه با خرید پروپانول در تبریز اطلاعاتی را فراهم آوردیم تا بتوانیدبهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین می توانید از کارشناسان ما در راستای خرید پروپانول در تبریز راهنمایی و مشاوره بگیرید. 

نرمال لابو
نرمال لابو

خواص پروپانول در تبریز

با توجه به خواص پروپانول در تبریز هنگام استفاده از این ماده ی شیمیایی حتما باید به موارد ایمنی توجه فرمایید. خطراتی که در برخورد با خواص پروپانول در تبریز ممکن است رخ دهد را به طور خلاصه شرح می دهیم. اولین خطر انفجار است که مخلوط بخار این ترکیب در غلظت های بالا با هوا می تواند خاصیت انفجاری داشته باشد. از دیگر خواص پروپانول در تبریز این است که در زمان تنفس خود را نشان می دهد. این ماده باعث تحریک شش، سرفه های پی در پی و مرگ در اثر از کار افتادگی دستگاه تنفسی محتمل می باشد. پروپانول در برخورد با پوست تحریک و قرمزی را به همراه دارد. به هیچ عنوان پروپانول بلعیده نشود. زیرا باعث کاهش فشار خون، افسردگی، خطر خفگی، اسهال و انقباض شکم می گردد. همانطور که گفته شد با توجه به خواص پروپانول در تبریز، بخارات پروپانول باعث سوزش و تحریک چشم و دستگاه تنفسی می شود. در غلظت های بالا این ترکیب شیمیایی می تواند خاصیت بی حس کنندگی بر روی پوست ممکن کند. باید در هنگام استفاده از خواص پروپانول در تبریز توجه کرد که اگر این ترکیب در معرض حرارت قرار گیرد، بسیار خطرناک است وسریعا مشتعل می گردد. در صورت حریق باید با استفاده از مواد خشک شیمیایی، دی اکسید کربن، اسپری آب و کف الکلی اقدام به خاموش کردن آن نمود. اگر هنگام فروش پروپانول در تبریز نا خود آگاه با چشم بر خورد کند، باید سریعا با آب و یا محلول های نرمال سالین به مدت بیست الی سی دقیقه شست و شو داده شود و حتی اگر احساس سوزش در چشم فرد ظاهر نشود هر چه سریع تر باید فرد به بیمارستان منتقل گردد. اگر فرد پروپانول را استنشاق کرده باشد باید هرچه سریع تر فرد را به فضای باز منتقل کرده تا هوای تازه به او برسد و در صورت لزوم به فرد تنفس مصنوعی داده شود تا فرد به مراکز درمانی مربوط ارجاع داده شود. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که این ترکیب به هیچ عنوان نباید خورده شود و اصلا کاربرد خوراکی ندارد و در صورت بلع باید محلول ذغال فعال به فرد داد تا به پزشک مراجعه گردانید. با این حال، خواص پروپانول در تبریز به گونه ای می باشد که در هنگام کار کردن با پروپانول از تجهیزات محافظت شخصی، عینک محافظ، لباس کار، ماسک مخصوص بخار، دستکش و کفش مناسب استفاده کنید. در صورتی که امکان ترشح و پاشیدن به صورت وجود دارد از ماسک مخصوص محافظ صورت بهره ببرید. در صورت تماس پروپانول با پوست، به مدت ده دقیقه با آب معمولی شست و شو دهید تا به پزشک مراجعه گردد. هنگام تماس با چشم، به مدت ده دقیقه با آب معمولی شست و شو شود و اگر فرد لنز دارد فورا آن را خارج نماید. برای خرید پروپانول در تبریز باید بدانید که این محصول را می توانید در پکیج های دویست و پنجاه گرمی و یک کیلویی تهیه کنید.

برای خرید پروپانول در تبریز

کاربرد پروپانول در تبریز

از کاربرد پروپانول در تبریز می توان گفت که در تولید بسیاری از مواد شیمیایی مختلف صنعتی و خانگی نقش مهمی را ایفا می کند و به عنوان ماده اصلی در بسیاری از محصولات شیمیایی مانند ضد عفونی کننده ها و مواد شوینده به کاربرده می شود. فروش پروپانول در تبریز از آن دسته الکل های همه کاره ای است که در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، صنعت و مصارف خانگی کاربرد های بی نظیری دارد. همانطورکه در بالا گفته شد پروپانول یک حلال قوی است که بسیاری از ترکیبات غیر قطبی را در خود حل می کند و نسبت به سایر حلال های موجود سمیت کمتری دارد و به همین دلیل از آن به طور گسترده به عنوان حلال و مایع تمیز کننده استفاده می شود. از نمونه های دیگر کاربرد این ترکیب میتوان به موارد روبرو اشاره کرد. اولید کاربرد پروپانول در تبریز برای از بین بردن حالت تهوع بیماران بعد از عمل جراحی موضعی، کشیدن آب گوش، دردهای عضلانی و جدا کردن کنه از بدن حیوانات مانند سگ و گربه اشاره می شود. کاربرد پروپانول در تبریز پزشکی شامل بهره بردن از این ماده در ضد عفونی کننده ها می توان نام گذاری کرد. کاربرد پروپانول در تبریز مصارف خانگی شامل تمیز کردن سینک، تمیز کردن برس های آرایش، خوشبو کننده کفش، ضد عفونی کردن تلفن همراه، ضد عفونی کردن ماوس و صفحه کلید کامپیوتر، ضد عفونی کردن اسفنج ظرف شویی، جدا کردن برچسب، تمیز کردن استیل ضد زنگ، تمیز کردن تخته های وایت برد و غیره اشاراتی را بکار برد. کاربرد پروپانول در تبریز در صنعت داروسازی جهت استفاده آزمایشگاهی به عنوان ضد عفونی کننده کمکی بهبود بخشیده اند. از دیگر کاربرد پروپانول در تبریز استفاده در تولید مواد شوینده و شیمیایی مثل شیشه شوی ها و استفاده در فرآیند تخمیر قابل بیان کردن است. پروپانول دارای دو ایزومر است: یک پروپانول و ایزوپروپانول. هر دو ترکیب به طور گسترده به عنوان حلال و به عنوان واسطه در تولید استر ها و آمید های مختلف استفاده می شوند.

نرمال لابو

نرمال لابو

ایزوپروپانول همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده در محصولات دارویی یا به عنوان ضد یخ مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر، کاربرد اصلی پروپانول امروزه برای سنتز پروپیلن است که یک بلوک ساختمانی مهم در صنایع شیمیایی است. پروپانول به عنوان سوخت زیستی توجه زیادی را به خود جلب نکرده است، عمدتا به دلیل هزینه تولید آن در مقایسه با بنزین و چگالی انرژی آن بسیار بیشتر از اتانول نیست و در مقایسه با بوتانول بسیار کمتر است. احتمالا مناسب ترین راه برای استفاده از پروپانول به عنوان سوخت در مخلوط های الکلی مانند تخمیر ایزوپروپانول و بوتانول و اتانول است. برخی از گونه ‌های کلستریدیوم که تخمیر ای بی ای را تولید می‌کنند می‌توانند استون را به ایزوپروپانول تبدیل کنند، اما بازده آن‌ها معمولا در مقایسه با بوتانول بسیار کمتر است. پروپیونی باکتری ها و بسیاری از گونه های کلستریدیوم اسید پروپیونیک را به عنوان محصول نهایی تولید می کنند و تحت شرایط خاص می توانند پروپانول را از طریق چرخه وود ورکمن تولید دهند. کلستریدیوم پروپیونیکوم همچنین می تواند پروپانول را از سرین، آلانین، لاکتات و اتانول از طریق مسیر آکریلات فراهم آورد. تجزیه این ترکیبات به صورت بی هوازی معمولا منجر به تجمع استات، پروپیونات و دی اکسید کربن به عنوان محصولات اصلی می شود، اما به میزان کمتری پروپانول را نیز به همراه دارد. چندین باکتری دستکاری شده ژنتیکی وجود دارند که برای تولید پروپانول اصلاح شده اند. مثال‌ها شامل وارد کردن الکل دهیدروژناز اولیه ثانویه از کلستریدیوم بیجرینکی به کلستریدیوم استوبوتیلیکوم است، اگرچه این آنزیم فعالیت و تمایل بیشتری به استون دارد که می‌تواند به ایزوپروپانول کاهش یابد. باکتری اشرشیا کلی به طور معمول برای تولید پروپانول با قرار دادن ژن هایی از گونه های کلستریدیوم که استون تولید می کنند، مهندسی ژنتیکی شده است.


در ادامه کاربرد پروپانول در تبریز به ادامه ی مقاله توجه نمایید. مخمر مهندسی شده همچنین برای تولید ایزوپروپانول از طریق درج ژن های کلستریدیال در ژنوم کاندیدا یوتیلیس مورد استفاده قرار گرفته است، اگرچه بازده در مقایسه با باکتری اشرشیا کلی دستکاری شده ژنتیکی کمتر بود. در نهایت، چندین مسیر مصنوعی وجود دارد که می تواند ان پروپانول تولید کند، از جمله مسیر ترئونین، مسیر سیترامالات، مسیر سوکسینات و مسیر دو پروپاندیول. ان پروپانول که از ایزومر های فروش پروپانول در تبریز به شمار می رود ماده اولیه اصلی برای تولید جوهر چاپ سبز مواد غذایی ان پروپیل استات و همچنین ماده خام اصلی برای مواد خام آفت کش ان پروپیلامین، دی ان پروپیلامین، ماده پاک کننده بروموپروپان و اتیلن گلیکول مونوپروپیل اتر است. خود این پروپانول نیز یک حلال عالی محسوب می شود و می تواند به عنوان یک حلال ویژه برای جوهرهای چاپ فلکسوگرافی، به ویژه برای چاپ فیلم های پلی اولفین و پلی آمید استفاده گردد. علاوه بر این، می توان آن را به عنوان یک حلال برای کربوکسی متیلاسیون سلولز، یک عامل ژل کننده و یک نرم کننده برای استات سلولز و غیره استفاده کرد. ان پروپانول همچنین یک واسطه دارویی مهم است که می تواند برای تولید پروبنسید، صرع، پروپیل تیامین، دو وپنج پیریدی کربوکسیلات پروپیل استر و سایر مواد خام دارویی به کار برده شود. ان پروپانول به صورت یک مایع بی رنگ شفاف با بوی تند کپک مانند الکل مالشی ظاهر می شود. با نقطه اشتعال پنجاه و پنج الی هفتاد و هفت درجه فارنهایت به مصرف می رسد. در دمای هفتصد درجه فارنهایت خود سوخته می شود. بخارات سنگین تر از هوا هستند و چشم ها، بینی و گلو را به طور ملایم تحریک می کنند. 

نرمال لابو
نرمال لابو

نکات تکمیلی پروپانول در تبریز

در رابطه با کاربرد پروپانول در تبریز گفتگویی با شما کاربران عزیز داشتیم ما در این مقاله سعی داریم تمام اطلاعات موجود در رابطه خرید پروپانول در تبریز را به شما ارائه دهیم. در تکمیل مقاله می خواهیم در رابطه با بازار جهانی و واردات و صادرات پروپانول توضیحاتی در ارتباط با نکات تکمیلی پروپانول در تبریز را بیان داشته باشیم. گفتیم پروپانول به عنوان یکی از پر مصرف ترین حلال های آلی با ساختار الکلی در جهان شناخته می شود. در میان کشور هایی که در بازار های جهانی به تولید، خرید و فروش پروپانول در تبریز مشغول هستند، نامی از کشور های آسیایی و اروپایی دیده می شود. در اینجا برترین کشور های صادر کننده پروپانول به همراه میزان درآمد صادرات آن ها را به طور خلاصه شرح می دهیم. کشور آمریکا با میزان سیصد و سی و پنج میلیون دلار در آمد به عنوان اولین کشور صادر کننده این محصول شناخته شده است به ترتیب کشور های آلمان با میزان صد و شصت میلیون دلار، هلند با صد و سی و نه میلیون دلار، ژاپن با صد و هفت میلیون دلار، آفریقای جنوبی با صد و هفت میلیون دلار جزو برترین کشور های فروش پروپانول در تبریز محسوب می شوند. از نظر وارد کننده پروپانول کشورهای بلژیک لوکزامبورگ با میزان صد و بیست و نه میلیون دلار برترین کشور شناخته شده است. به ترتیب کشور های آمریکا با میزان صد و بیست و پنج میلیون دلار، چین با صد و سه میلیون دلار، هندوستان با صد و یک میلیون دلار و آلمان با هشتاد و سه میلیون دلار جزو برترین وارد کنندگان شناسایی گردیده اند. 


ظرفیت تولید سالانه پروپانول به مقدار دو هزار تن در سال می رسد. مساحت مورد نیاز برای تولید این محصول بیست هزار متر مربع می باشد. زیر بنای کلی زمین باید پنج هزار متر مربع فراهم گردد. تعداد نیروی انسانی مورد نیاز برای خط تولید پروپانول هشتاد نفر شناسایی گردیده اند. میزان سرمایه گذاری ثابت چهل و دو میلیارد تشخیص داده شده است. ارزش ماشین آلات و تجهیزات نیز به مقدار هفده میلیارد تومن ارزش گذاری گردیده است و نرخ بازده داخلی چهل درصد می باشد. با این حال ما تمام سعی خود را کرده ایم تا تمامی موارد در ارتباط با نکات تکمیلی پروپانول در تبریز را بیان کرده ایم. در ادامه نکات تکمیلی پروپانول در تبریز توجه داشته باشید، همانطور که در بالا اشاره شد پروپانول یکی از اعضای خانواده الکل است و دارای سه ترکیب کربن هیدروکسیل در ساختار شیمیایی خود می باشد. دو نوع ایزومر شامل دو پروپانول و ایزوپروپانول می باشد. دو پروپانول چیست، دو پروپانول نام آیوپاک برای ترکیب با فرمول شیمیایی C۳H۸O محسوب می شود و همچنین به عنوان ایزوپروپیل الکل رایج گردیده اند و این نام مشترک از ساختار آن مشتق می گردد. از این رو، دو پروپانول الکلی است که حاوی یک گروه هیدروکسیل به عنوان گروه عملکردی آن است. این ماده به عنوان یک مایع بی رنگ در دمای اتاق وجود دارد و بسیار قابل اشتعال می باشد. علاوه بر این، بوی قوی نیز دارد. هنگام بررسی ساختار شیمیایی، سه اتم کربن به عنوان یک زنجیره موجود هستند و گروه هیدروکسیل به کربن میانی متصل می شوند در حالی که تمام موقعیت های خالی دیگر حاوی اتم های هیدروژن گشته اند. بنابراین، الکل ثانویه شناخته شده است و یک ایزومر ساختاری به یک متصل پروپانول می باشد. برخی از اطلاعات شیمیایی و فیزیکی در مورد ترکیب به شرح روبرو است. جرم مولی شصت ممیز یک دهم گرم در مول می باشد. شکل ظاهری این ترکیب بی رنگ دیده اند. نقطه ذوب هشتاد و نه درجه سانتی گراد معرفی کرده اند. دمای جوش هشتاد و دو ممیز شش دهم درجه سانتی گراد قابل تحلیل می باشد. قابل استفاده با آب، اتانول، اتر و کلروفرم به کار برده می شود. 

نرمال لابو

نرمال لابو

چگالی تقریبا شش و نیم پوند بر گال می باشد. در ساخت لوازم آرایشی، آماده سازی پوست و مو، داروسازی، عطر، فرمولاسیون لاک، محلول های رنگ، ضد یخ ها، الکل های مالشی، صابون ها، پاک کننده های پنجره، استون و سایر مواد شیمیایی و محصولات استفاده می شود که سبب فروش پروپانول در تبریز شده است. یک پروپانول یک محصول طبیعی است که در آلوئه آفریکانا، سیکوریوم اندیویا و سایر موجودات با اطلاعات موجود یافت می شود. این ترکیب با کاهش دما دچار چسبندگی می گردد. همانطور که گفته شد این مولکول یک الکل می باشد و یک گروه ایزوپروپیل دارد که به یک گروه هیدروکسیل مرتبط گردیده و آن را به یک الکل ثانویه تبدیل می کند. حال به بررسی تفاوت بین دو پروپانول و ایزوپروپانول می پردازیم. هر دو اصطلاح دو پروپانول و ایزوپروپانول ترکیب شیمیایی مشابهی را نشان می دهند. فقط اصطلاحات متفاوت از یکدیگر هستند. به طور خاص، دو پروپانول نام آیوپاک برای ترکیب شناخته شده در حالی که ایزوپروپانول نام مشترک ترکیب می باشد. بنابراین ، به غیر از کاربرد اصطلاح، هیچ تفاوتی بین دو پروپانول و ایزوپروپانول وجود ندارد. علاوه بر این، نام مشترک دیگری که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنیم الکل ایزوپروپیل است. اگرچه هر سه اصطلاح از یک ترکیب شیمیایی یکسان نام می برند، اما نام آنها را مطابق ساختار شیمیایی ترکیب عنوان کردند. دو پروپانول به دلیل اتصال یک گروه هیدروکسیل به کربن دو مولکول پروپان نام خود را گرفت. از طرف دیگر، ایزوپروپانول یا ایزوپروپیل الکل به دلیل پیوند یک گروه ایزوپروپیل به یک گروه هیدروکسیل نام خود را گرفت. پروپانول با خطرات خورندگی کمتر، تعداد ستان بالا و ارزش حرارتی بالاتر به دلیل ساختار کربن بالاتر، سوخت جایگزین بهتری نسبت به سایر اعضای الکلی مانند متانول و اتانول برشمرده می شود.

سخن پایانی

در سخن پایانی این مقاله باید این گونه بایان کرد که، طبق بررسی های انجام شده برخی دیگر از ویژگی های اضافی پروپانول که می تواند آن را به یک سوخت جایگزین عالی تبدیل کند، شامل چگالی انرژی بیشتر و نقطه اشتعال بالاتر نسبت به متانول و اتانول است. حتی اگر گرمای تبخیر قابل توجهی بالاتری نسبت به دیزل دارد، دمای خود اشتعال پایین آن زمان تاخیر احتراق را در مقایسه با سایر اعضای الکلی به حداقل می رساند. با این حال، هزینه تولید بالاتر و خرید پروپانول در تبریز امکان استفاده از آن را به عنوان سوخت جایگزین برای موتورهای خودرو محدود می کند. فقط تعداد محدودی از مطالعات بر روی پروپانول انجام شده است و تحقیقات در مورد تولید کم هزینه پروپانول در حال انجام قرار می گیرد. به غیر از کاربردهای موتور خودرو، بر طبق متن فروش پروپانول در تبریز در صنایع داروسازی، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و ساخت پارچه بهره برداری گردیده اند. پروپانول همانند الکل سفید سلول های باکتریایی و ویروسی را از بین می برد اما چون بر روی بافت های زنده پوست اثری ندارد برای ضد عفونی کردن پوست انتخاب بهتری نسبت به اتانول است. باید به این نکته توجه کرد که برای اثر بخشی بهتر این ترکیب ها برای ضد عفونی و تمیز کردن سطوح کافیست آن را حدود ده دقیقه با این ترکیبات شیمیایی آغشته کنید و مالش دهید تا ویروس ها کاملا از بین بروند. از کاربرد پروپانول در تبریز می توان بیان کرد که در صابون ها و دستمال های مرطوب استفاده می شود اما چون پوست را خشک می کند نباید به طور مستقیم و بدون مواد افزودنی مانند گیلیسیرین که مانع از خشک شدن پوست می گردد مورد استفاده قرار گیرد.

نرمال لابو

نرمال لابو

پروپانول ترکیبی بی رنگ، قابل اشتعال و دارای بویی قوی است. که به نام ایزوپروپیل الکل نیز در بازار شناخته میشود. از این الکل در تولید بسیاری از مواد شیمیایی مختلف صنعتی و خانگی استفاده می شود و به عنوان ماده اصلی در بسیاری از محصولات شیمیایی مانند ضد عفونی کننده ها و مواد شوینده به کاربرده می شود. این ترکیب قادر است تا مواد مختلفی چون پلی وینیل بوتیرال، اتیل سلولز، انواع روغن ها، رزین های طبیعی و آلکالوئیدها را در خود حل کند. پروپانول از جمله الکل هایی است که در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، صنعت و مصارف خانگی کاربرد دارد. پروپانول یک حلال قوی است که بسیاری از ترکیبات غیر قطبی را در خود حل می کند و نسبت به سایر حلال های موجود سمیت کمتری دارد و به همین دلیل از آن به طور گسترده به عنوان حلال و مایع تمیز کننده استفاده می شود.این ترکیب توسط شرکتی به نام استاندارد اویل با هیدرات کردن پروپن تولید شد. از تفاوت اتانول و پروپانول می توان گفت که هر دو الکل خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند اما هر دو برای ضد عفونی کردن دست مناسب نیستند از طرفی اتانول الکلی ست که در نوشیدنی ها کاربرد دارد و قادر است با از بین بردن پروتئین ها و حل کردن چربی های بسیاری از ویروس ها از جمله ویروس اچ ای وی و هپاتیت آ و سلول های باکتریایی آن ها از بین ببرد. برای خرید پروپانول در تبریز و یا سایر محصول های نرمال لابو، مثل کربومر و نیترات نقره هم اکنون می توانید در بخش نظرات سایت و یا شماره های تماس، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید هم اینک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.