advertise

پودر آلومینا چیست

معرفی پودر آلومینا

شاید برایتان سوال شده باشد که پودر آلومینا چیست و کاربرد های آن در صنایع کجا هستند در این مقاله قصد داریم با معرفی پودر آلومینا اقدام به درک این ماده شیمیایی فوق العاده نماییم. پودر آلومینا یک سرامیک با ترکیب شیمیایی Al۲O۳ است. ساختار، خلوص، سختی و سطح ویژه از ویژگی های اصلی این پودر ها است. تفاوت بین محصولات ممکن است حداقل به نظر برسد اما خواص فیزیکی و شیمیایی بین دو محدوده کاملا متفاوت است. زمان تکلیس از محدوده ای به محدوده دیگر متفاوت است، در حالی که برخی آلومینا سخت تر و برخی دیگر نرم تر هستند. گرانولومتری و توزیع نیز متفاوت است. پودر آلومینا، همچنین به عنوان اکسید آلومینیوم یا آلومینا فعال شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی است که عمدتا برای تولید آلومینیوم که یکی از مهم ترین فلزات در پیشرفت اقتصاد کم کربن و در کل صنعت جهانی ست استفاده می شود. پودر آلومینا از بوکسیت، سنگ معدن اصلی آلومینیوم، ایجاد می شود. سنگ معدن بوکسیت از مخلوطی از گیبسیت، بوهمیت، اکسید های آهن، هیدروکسید های آهن، کوارتز و کانی های رسی تشکیل شده است. آلومینا از طریق فرآیند بایر استخراج می شود، جایی که جزء شیمیایی Al۲O۳ پودر آلومینا از مخلوط معدنی بوکسیت تقطیر می شود. ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی که آلومینا را برای تولید آلومینیوم ایده ‌آل می‌ کند، آن را برای بسیاری از کاربرد های دیگر، به‌ ویژه مواردی که به سختی و مقاومت در برابر سایش یا سایر اشکال سایش شیمیایی نیاز دارند، ارزشمند می ‌سازد. پودر آلومینا همچنین برای محصولاتی که به مقاومت در برابر خوردگی و سایش نیاز دارند و برای محصولاتی که به رسانایی حرارتی بالا نیاز دارند، مانند کاربرد های عایق الکتریکی و حرارتی، ایده آل است. معرفی پودر آلومینا می تواند کاربرد های شگفت انگیز این ترکیب شیمیایی را برای ما آشکار کند. سایت نرمال لابو نیز در مقاله ای دیگر اقدام به توضیح درباره پودر آلومینا در صنایع شیمیایی کرده است تا بیشتر و بهتر به پاسخ سوال پودر آلومینا چیست پی ببرید.

نرمال لابو

نرمال لابو

 آلومینا یاAlumina دارای نقطه ذوب و جوش نسبتا بالا و همچنین سطح سختی بسیار بالایی است. مقاومت مکانیکی و فشاری آن هر دو از بسیاری از مواد مقایسه ای بالاتر است و مقاومت الکتریکی و هدایت حرارتی آن آلومینا را به گزینه ای ایده آل برای بسیاری از محصولات الکتریکی تبدیل می کند. پودر آلومینا یک ماده حیاتی در کاربرد های صنعتی و همچنین سایر حوزه های علم، مهندسی و فناوری است. در همه چیز از مصالح ساختمانی و ساینده ها گرفته تا دستگاه های زیست پزشکی و کاتالیزور های شیمیایی استفاده می شود. پودر آلومینا تقریبا به اندازه خود آلومینیوم در همه جا موجود است که یکی از پر مصرف ترین مواد در دنیای مدرن است. آلومینا به طور گسترده در انواع مواد ساینده صنعتی که برای شکل دادن به اجزای صنعتی استفاده می شود، استفاده می شود. این تا حد زیادی به دلیل سختی و استحکام برتر آن است که به آلومینا اجازه می دهد از طریق این ماشین ها و کاربرد ها کار کند. جالب توجه است که نقش ها می توانند معکوس شوند، با استفاده از آلومینا به عنوان یک پوشش برای محافظت در برابر سایش سایر ماشین آلات و محصولات صنعتی. محصولات نسوز اغلب از پودر آلومینا به دلیل نقطه ذوب بالا و ظرفیت حرارتی آن استفاده می کنند. در شرایطی که استحکام دیرگداز باید در دما های بالا حفظ شود، آلومینا بسیار مفید است. برخی از نمونه های نسوز همانند آهن و فولاد سازی، تولید سیمان، فرآوری پتروشیمی و سوزاندن ضایعات. آلومینا یک افزودنی عالی برای ایجاد و تولید محصولات شیشه ای است، به خصوص زمانی که افزایش استحکام و دوام مورد نیاز است. شیشه های ضد گلوله و نشکن اغلب با استفاده از پودر آلومینا ساخته می شوند. و اگرچه چیزی به نام یک شیشه واقعا نشکن وجود ندارد، آلومینا به دلیل پتانسیل آن در ایجاد همین چیز مورد مطالعه قرار گرفته است. با معرفی پودر آلومینا می توانید شناخت خوبی از کاربرد های ان در صنایع سایشی داشته باشید و پاسخ سوال پودر آلومینا چیست را درک نمایید.


پودر آلومینا به ‌شدت در سرامیک‌ ها، به‌ ویژه در سرامیک ‌های پیشرفته یا فنی معروف به سرامیک‌ های مهندسی شده استفاده می ‌شود. این مواد برای کاربرد های خشن که نیازمند افزایش مقاومت در برابر سایش، پایداری حرارتی و بسیاری از ویژگی‌ های دیگری هستند که آلومینا را به یک جزء ارزشمند از بسیاری از محصولات تبدیل می‌کنند، ساخته می ‌شوند. به دلیل سختی آلومینا و خواص شیمیایی مطلوب، یک ماده ارجح برای کاربرد های زیست پزشکی متعدد است. آلومینا در یاتاقان‌ های تعویض مفصل ران، در اندام ‌های مصنوعی، ایمپلنت ‌های بیونیک، جایگزین‌ های پروتز چشم، تقویت ‌کننده‌ های بافتی و بسیاری از ایمپلنت ‌های دندانی استفاده می‌ شود. همچنین در صنعت پزشکی خارج از بدن در تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار هایی مانند بوته‌ ها، کوره‌ ها و سایر ظروف آزمایشگاهی استفاده می ‌شود. آلومینا به دلیل استحکام و کیفیت سبک وزن خود در ایجاد تجهیزات حفاظتی نظامی و غیر نظامی مهارت دارد. زره بدن، زره خودرو و زره هواپیما همگی با استفاده از آلومینا ساخته می‌ شوند که دومی بزرگ ترین بازار برای مواد در این زمینه است. همچنین در ساخت پنجره های ضد گلوله و بالستیک برای اجسام ثابت استفاده می شود. پودر آلومینا با نقطه ذوب و جوش بالا و همچنین خواص مقاومت حرارتی عالی، برای عایق های الکتریکی ایده آل است. همچنین یک جزء ضروری در ریزتراشه ها است و یک ماده عالی برای عایق کردن هیت سینک ها است. کاربرد های پودر نقره نیز همانند کاربرد های پودر آلومینا بسیار زیاد است. پودر آلومینا ماده مهمی است که در شکل ‌گیری یاقوت‌ ها و یاقوت ‌های کبود استفاده می‌ شود کوراندوم که شکل کریستالی آن است، عنصر پایه این سنگ ‌ها و سایر جواهرات است. آلومینا همچنین به عنوان پودر پولیش برای برخی از سخت ‌ترین سنگ ‌های قیمتی، از جمله سنگ‌ هایی با سطح سختی هشت استفاده می ‌شود. در این بخش قصد داشیم که معرفی پودر آلومینا به طور اجمالی داشته باشیم و توضیحات بیشتر را در ادامه بیان نماییم. سایت نرمال لابو با داشتن دامنه ی گسترده ای از مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی برای شما بهترین محصولات را ارائه می کند و شما عزیزان می توانید با تکمیل فرم استعلام ثبت سفارش نمایید.

نرمال لابو
نرمال لابو

کاربرد های پودر آلومینا

کاربرد های پودر آلومینا بسیار زیاد هستند و این کاربرد ها از خاص متنوع این ترکیب شیمیایی ایجاد می شود و مهندسان متالوژی از این ماده بسیار استفاده می کنند. سوال پودر آلومینا چیست هنوز در ذهن بسیاری از مخاطبین این صحفه وجود دارد که در ادامه با معرفی پودر آلومینا اطلاعات بیشتری دریافت می کنید. با توجه به اینکه آلومینا یک ماده شیمیایی بی اثر است، می توان از آن به عنوان پر کننده در پلاستیک، آجر و سایر ظروف رسی سنگین مانند کوره ها استفاده کرد. همچنین به دلیل خاصیت سایشی می توان از آن به عنوان سمباده برای فعالیت های ساختمانی استفاده کرد. آلومینا را می توان در طیف گسترده ای از کاربرد های صنعتی، از اجزای لوله کشی مانند زانویی، سه راهی ها و لوله های مستقیم گرفته تا سیکلون های آبی، کاهنده ها، نازل ها و شیر ها استفاده کرد. همچنین یک ماده بسیار مفید برای ابزار های ماشینکاری، ابزار های برش، غلاف ترموکوپل و پروانه های پمپ مقاوم در برابر سایش است. آلومینا یک ترکیب نسبتا رایج است که می تواند از بسیاری از مناطق جهان تهیه شود. این نسبتا ارزان است، با میانگین قیمت در بازار جهانی در حدود ده تا نود یورو در طول دهه گذشته. ذرات زیر میکرونی اکسید آلومینیوم اغلب باید به عنوان یک سوسپانسیون پردازش شوند تا در تلاش برای بهبود بهینه خواص محصول، آن ها را ترکیب کنند. چالش در اینجا تولید پراکندگی پایدار است. آگلومره ها ممکن است بر عملکرد محصول تأثیر بگذارند. آلومینا طبیعی به عنوان ماده معدنی کوراندوم یافت می شود. بیشتر بوکسیت ها توسط فرآیند بایر برای حذف ناخالصی ها و تولید محصول اسمی نود و نه و نیم درصد Al۲O۳ تصفیه می شوند.


چهار نوع آلومینا به طور کلی مورد استفاده قرار می گیرد کلسینه، جدولی، هیدراته و بوهمیت مصنوعی. آلومینا ها خانواده ای از اکسید های آلومینیوم هستند که می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. آلومینا یک ماده سرامیکی مهم برای کاربرد های صنعتی است. زمینه های متعدد کاربرد از مصالح ساختمانی گرفته تا مواد پرکننده و همچنین ساینده ها و کاتالیزور ها را شامل می شود. در کارخانه ها و مهندسی مکانیک، سرامیک آلومینا عمدتا برای محافظت در برابر سایش و خوردگی استفاده می شود. کاربرد های پودر آلومینا بسیار زیاد است و همه آن را نمی توان در یک مقاله بیان کرد اما با معرفی پودر آلومینا می توانید از این ماده شیمیایی شناخت بیشتری داشته باشید. اما آلومینا بسیار بیشتر از آن است که به عنوان ترکیب اصلی آلومینیوم عمل کند. آلومینا با ترکیب ارزشمندی از ویژگی های خود، در بسیاری از کاربرد های دیگر نیز به کار می رود. آلومینا عمدتا از سنگ معدن بوکسیت از طریق فرآیند بایر به دست می ‌آید که در آن یک ماده سود سوزآور در ترکیب با گرما و فشار برای حل کردن مواد معدنی حاوی آلومینیوم از بوکسیت استفاده می ‌شود. سپس باقیمانده بوکسیت از آلومینات سدیم جدا می شود و به آلومینا اجازه می دهد تا از محلول باقی مانده متبلور شود. سپس آلومینا متبلور شده به صورت حرارتی در یک کوره دوار پردازش می شود تا رطوبت محدود شده را حذف کند و محصول نهایی آلومینا خالص را ایجاد کند. پیامد فرآیند بایر تولید گل قرمز است یک محصول جانبی سوزاننده که برای خرابی‌ های ذخیره‌ سازی اخیر و بلایای بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد. خوشبختانه، از آنجایی که جهان به فلزات بیشتری برای پاسخگویی به جامعه ای با محدودیت کربن نیاز دارد،

نرمال لابو

نرمال لابو

گل قرمز برای استفاده مجدد و گزینه های بازیابی بالقوه مورد بررسی قرار می گیرد. محصولات آلومینا متنوع هستند و می توان آن ها را برای ایجاد ماده ای تنظیم کرد که دقیقا کاربرد مورد نظر خود را برآورده کند. با کاربرد ها و تغییرات بسیار زیاد، آزمایش امکان سنجی اغلب یک جزء حیاتی در توسعه یک محصول آلومینا و فرآیند مورد نیاز برای ایجاد آن است. در حالی که آلومینا به عنوان ماده اولیه در تولید آلومینیوم شناخته شده است، اما در بسیاری از کاربرد های صنعتی دیگر، از ساینده ها گرفته تا سرامیک های مهندسی شده، نقش کلیدی ایفا می کند. و اگرچه فرآوری آلومینا از بوکسیت نسبتا ساده است، تعدادی از فرآیند ها را می توان برای تبدیل آلومینا خالص به محصول نهایی مورد نظر استفاده کرد که آزمایش اغلب نقش مهمی را ایفا می کند. بیشتر اکسید آلومینیوم تولید شده به صورت تجاری از کلسینه کردن هیدروکسید آلومینیوم که معمولا تری هیدرات آلومینا نامیده می شود به دست می آید. هیدروکسید آلومینیوم تقریبا همه توسط فرآیند بایر ساخته می شود. این شامل هضم بوکسیت در سود سوزآور و رسوب متعاقب آن هیدروکسید آلومینیوم با افزودن کریستال های دانه ریز هیدروکسید آلومینیوم است. پودر نقره چیست از جمله سوالاتی می باشد که متخصصان سایت نرمال لابو پاسخ آن را داده اند. اکسید آلومینیوم به اشکال مختلف وجود دارد. اینها در طی عملیات حرارتی هیدروکسید آلومینیوم یا اکسی هیدروکسید آلومینیوم بوجود می آیند. پایدار ترین شکل از نظر ترمودینامیکی، اکسید آلومینیوم α است. آلومینیوم طیف وسیعی از هیدروکسید ها را تشکیل می دهد. برخی از این ترکیبات کریستالی به خوبی مشخص می شوند، در حالی که برخی دیگر ترکیبات آمورف نامشخص هستند.


رایج ترین تری هیدروکسید ها گیبسیت، بایریت و نورستراندیت هستند، در حالی که فرم های رایج اکسید هیدروکسید بوهمیت و دیاسپور هستند. آلومینا یک جامد کریستالی رنگ سفید است. از آنجایی که آلومینیوم بیش از حد واکنش پذیر است، ما نمی توانیم آن را به طور طبیعی به شکل آزاد پیدا کنیم. در طبیعت، آلومینیوم با یک لایه اکسید پوشیده شده است و این لایه اکسید آلومینیوم سطحی آن را از خوردگی محافظت می کند. علاوه بر این، وزن مولکولی آلومینا حدود صد و دو گرم مول در یک است. نقطه ذوب و نقطه جوش آن بسیار بالا ست که بالای دو هزار درجه سانتی گراد است. همچنین این ترکیب در آب نا محلول است اما بسیار مرطوب کننده است. علاوه بر این، آلومینا نمی تواند الکتریسیته را هدایت کند، اما یک رسانای حرارتی است. از آنجایی که آلومینیوم یک عنصر آمفوتریک است، اکسید آلومینیوم نیز یک اکسید آمفوتریک است. در فرآیند هال آلومینا در کرایولیت مذاب حل می شود و نمک حاصل الکترولیز می شود. پس از آن، می توانیم فلز آلومینیوم خالص را بدست آوریم. همچنین به دلیل سختی و استحکام می توانیم از این ترکیب به عنوان ساینده استفاده کنیم. همچنین به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش سرعت واکنش شیمیایی مفید است. علاوه بر این، به عنوان یک جاذب آب برای تصفیه گاز ها و پرکننده پلاستیک ها مفید است. کارشناسان سایت نرمال لابو با درک کاربرد های پودر آلومینا توانسته اند بهترین نوع از این پودر را برای شما عزیزان در فروشگاه خود تامین نمایند و شما گرامیان می توانید نسبت به خرید پودر آلومینا اقدام نمایید.

نرمال لابو

برای خرید پودر آلومینا

نرمال لابو

قیمت پودر آلومینا

قیمت پودر آلومینا با توجه به قیمت جهانی آن بسیار متنوع و متفاوت است و باید به این موضوع دقت کرد که این ماده با ارزش به نسبه نیز ارزان است. پودر آلومینا چیست سوالی ست که در این قسمت نیز به پاسخ دادن به آن ادامه می دهیم. آلومینیوم یک عنصر شیمیایی با عدد اتمی سینزده و نماد شیمیایی Al است. آلومینا یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی Al۲O۳ است. بنابراین، تفاوت اصلی بین آلومینیوم و آلومینا در این است که آلومینیوم یک عنصر شیمیایی است و آلومینا یک ترکیب حاوی آلومینیوم است. علاوه بر این، تفاوت قابل توجه ی بین آلومینیوم و آلومینا این است که آلومینیوم یک رسانای الکتریکی خوب است در حالی که آلومینا یک عایق الکتریکی است. آلومینا یک سرامیک فنی مقاوم است که ترکیبی عالی از خواص مکانیکی و الکتریکی را ارائه می دهد. برای طیف وسیعی از کاربرد های صنعتی مناسب است. آلومینا دارای سختی بالا، مقاومت در برابر سایش، سطوح فرسایش کم، مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت در برابر خوردگی و بی ‌اثری زیستی است. پایداری در دمای بالا و هدایت حرارتی آن را به ویژه برای کاربرد های دمای بالا مانند حفاظت از ترموکوپل در اندازه گیری دمای بالا مناسب می کند. آلومینا گاهی اوقات به عنوان بخشی از ترکیب پوشش برای فیلتر های UV معدنی در اندازه نانو مانند دی اکسید تیتانیوم استفاده می شود. این پوشش ذرات بسیار ریز ضد آفتاب معدنی را روی سطح پوست نگه می ‌دارد زیرا مواد پوششی اندازه مولکولی بزرگ ‌تری دارند.


این ترکیبات پوششی همچنین زیبایی و حتی کاربرد مواد معدنی ضد آفتاب را بهبود می بخشد. در فرآورده های مراقبت از پوست، آلومینا تا بیست و پنج درصد استفاده می شود. توسط پنل مستقل بررسی اجزای آرایشی بهداشتی، ایمن بودن آن در لوازم آرایشی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به عنوان یک افزودنی رنگ برای استفاده در برخی از دارو های بدون نسخه تایید شده است. آلومینا در شکل طبیعی خود یک جامد سفید رنگ است. این ماده سومین سخت ترین ماده طبیعی است و جزء اصلی یاقوت، زمرد و یاقوت کبود است رنگ آن ها توسط ناخالصی های کوچک موجود در فلزات سنگین تعیین می شود. آلومینا برای چندین دهه در قطعات الکتریکی به دلیل عایق الکتریکی بالای آن استفاده می شود و به طور گسترده در قطعات مکانیکی به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی و سایش استفاده می شود. اکسید آلومینیوم می تواند هنگام تنفس روی شما تأثیر بگذارد. قرار گرفتن در معرض اکسید آلومینیوم می تواند چشم، بینی و گلو را تحریک کند. قرار گرفتن مکرر در معرض سطوح بالای گرد و غبار اکسید آلومینیوم ممکن است باعث ایجاد اسکار در ریه ها فیبروز ریوی همراه با تنگی نفس شود. این وضعیت می تواند کشنده باشد. قیمت پودر آلومینا با توجه به شرایط مختلف اقتصادی و رکود و تورم متفاوت است. با پاسخ به سوال پودر آلومینا چیست می توانید دیگران را در معرفی پودر آلومینا یاری نمایید. شما عزیزان می توانید با تکمیل فرم استعلام نسبت به سفارش انواع مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام به خرید پودر آلومینا نمایید.

نرمال لابو
نرمال لابو

خرید پودر آلومینا

خرید پودر آلومینا می تواند برای صنایع زیادی ضروری باشد و افراد از این ترکیب طول زندگی روتین خود استفاده می کنند. سختی سرامیک آلومینا تقریبا سه برابر فولاد ضد زنگ است. کاربید سیلیکون بیش از چهار برابر سخت تر از فولاد ضد زنگ است. این سختی شدید یکی از بسیاری از خواص منحصر به فرد است که سرامیک های خوب را به فوق العاده مواد برای فناوری مدرن تبدیل می کند. مصرف خوراکی یا بلع نانوذرات اکسید آلومینیوم مانند قرص ‌هایی که برای درمان علائم سوزش سر دل استفاده می‌ شوند، غیرسمی تلقی می ‌شود. با این حال، باید از مصرف خوراکی اکسید آلومینیوم در یک دوره زمانی طولانی خودداری شود، زیرا افزایش سطح آلومینیوم در خون می تواند عوارض جانبی بر سلامت انسان داشته باشد. استنشاق مزمن اکسید آلومینیوم ممکن است باعث پنوموکونیوز همراه با سرفه و تنگی نفس، سایه رتیکولونودولار منتشر در اشعه ایکس قفسه سینه و الگوی محدود کننده عملکرد ریوی شود. در موارد شدید مرگ ممکن است ناشی از نارسایی تنفسی یا کورپولمونال باشد. محصولات ساخته شده از آلومینا مقاوم در برابر سایش، مواد شیمیایی، فرسایش، خوردگی، و مقاوم در برابر دمای بالا و بیواینرت هستند که آن ها را برای ایمپلنت های پزشکی مناسب می کند. سرامیک آلومینا به دلیل خواص و نسبت قیمت به عملکرد، یک سرامیک فنی است. طبقه بندی سرامیک های آلومینا بر اساس میزان آلومینا آن ها است که می تواند از هفتاد درصد تا نود و نه و نه دهم درصد متغیر باشد. هرچه خلوص آلومینا بالاتر باشد، مقاومت آن در برابر سایش و خوردگی قوی تر است. سرامیک های آلومینا از مواد دانه ای سفید رنگی شبیه نمک خوراکی یا پودر متراکم ابریشمی بسیار ریز ساخته می شوند. سه نوع کلی آلومینا هیدراته، کلسینه و جدولی هستند. هر نوع دارای درجه های مختلفی است. انواع آلومینا با توجه به میزان سودا، آهن و سیلیس موجود در آن ها و همچنین خلوص شیمیایی آن ها و خواص پودر مورد استفاده در فرآیند تولید متفاوت است.


آلومینا جدولی با حرارت دادن اکسید آلومینیوم تا دمای هزار و ششصد و پنجاه درجه سانتی گراد تولید می شود. دارای ظرفیت حرارتی بالا، دمای حرارتی عالی، استحکام و پایداری حجمی است. از تف جوشی گلوله های آلومینا کلسینه شده تشکیل می شود که برای تشکیل پودر خرد می شوند. آلومینا جدولی دارای خواص نسوز، مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر سایش، خلوص شیمیایی، خواص دی الکتریک و مقاومت در برابر خوردگی در اسید ها و قلیایی است. خرید پودر آلومینا برای صنایع تولید ابزار های سایشی، سرامیکی و صنایع استخراج فلزی بسیار مناسب است. آلومینا در اکسید کننده و کاهش اتمسفر تا دمای هزار و ششصد و پنجاه درجه سانتی گراد و همچنین محیط های خلاء دو هزار درجه سانتی گراد استفاده می شود. در دمای هزار درجه سانتی گراد، پنجاه درصد از استحکام کششی خود را در دمای اتاق حفظ می کند. در حالی که فلزات در اثر دما های بالا ضعیف می شوند، سرامیک های آلومینا استحکام خود را هنگامی که به دمای معمولی باز می گردند حفظ می کنند و بدون تغییر باقی می مانند. کارباپول چیست از سوالات بسیار پر تکرار در زیمنه شیمی می باشد که سایت نرمال لابو درباره آن مقاله های خوبی دارد. سرامیک آلومینا از ذرات ریز ساخته شده است که اجازه ایجاد فضای خالی در مواد را نمی دهد. فضا های خالی کمتر به این معنی است که مواد دارای حجم و چگالی بالایی هستند. چگالی سرامیک آلومینا با توجه به دما متفاوت است. در دمای بیست و پنج درجه سانتی گراد، چگالی آن ۳.۹۶۵ گرم بر متر مکعب در فشار اتمسفر استاندارد است. سایت نرمال لابو با داشتن انواع محصولات شیمیایی می تواند با توجه به مشاوره متخصصانش در این زمینه بهترین ها را به شما ارائه کند.

نرمال لابو
نرمال لابو
سخن پایانی

پودر آلومینا چیست سوالی پر تکرار در دنیای شیمی ست که متخصصان مختلف علاقه مند به پاسخ به آن هستند و می خواهند در معرفی پودر آلومینا به شما اطلاعات جامعی را ارائه کنند. کاربرد های پودر آلومینا باعث شده که این ماده شیمیایی تولید انبوه شود و قیمت پودر آلومینا را نسبتا ارزان کند. خرید پودر آلومینا برای صنایع آرایشی و بهداشتی که کرم های ضد آفتاب تولید می کنند نیز توصیه می شود. تولیدکنندگان باید پودر را تا سطح زیر میکرون، نانومتر آسیاب کنند تا به اندازه دانه پس از پخت کمتر از پنج میکرون برسند، که کمترین فضای خالی را ایجاد می کند و بهترین سطح سایش را ایجاد می کند. سرامیک با نود و پنج درصد آلومینا پس از پخت، دانه بندی سی تا چهل میکرون، حفره های بزرگ و سایش بالا خواهد داشت. سرامیک با هشتاد و هفت درصد آلومینا، پس از پخت، دارای دانه بندی سه تا پنج میکرون خواهد بود. سایت نرمال لابو بهترین سایت در زمینه توزیع و تهیه پودر آلومینا می باشد که شما می توانید با تکمیل فرم استعلام آن را سفارش دهید.